کمیته بین المللی المپیک به تعویق انداختن داکار جوانان المپیک 4 سال به 2026

2022 داکار جوانان المپیک به تعویق افتاد و چهار سال در روز شنبه در بیشتر خرید اینترنتی از به تأخیر انداختن توک

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

2022 داکار جوانان المپیک به تعویق افتاد و چهار سال در روز شنبه در بیشتر خرید اینترنتی از به تأخیر انداختن توکیو بازی های المپیک 2021 با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

کمیته بین المللی المپیک رئیس جمهور توماس باخ گفت: این تصمیم مورد بحث قرار گرفت و دو روز پیش در یک مکالمه تلفنی با رئیس جمهور سنگال Macky Sall. به این معنی آفریقا خواهد شد باید صبر کنید تا 2026 برای این قاره برای اولین بار میزبانی المپیک وظیفه.

"این واقعا بیش از حد سنگین و حجم کار برای همه" باخ گفت: در طول یک آنلاین کنفرانس خبری با استناد به 2020 توکیو بازی های المپیک در حال حاضر باز کردن یک سال بعد.

پکن بازی های المپیک زمستانی به دلیل برگزار خواهد شد در ماه فوریه 2022.

"ما داشته اند به کارشناسی کارشناسی ارشد و پنج (المپیک) بازی ها فقط در سه سال" باخ گفت.

باخ رد یک پیشنهاد است که مشابه تعویق افتادن برای یک دوره چهار ساله المپیک چرخه گزینه برای توکیو اگر بهداشت جهانی بحران همچنان ادامه دارد.

شرایط "نمی توان مقایسه در هر راه" IOC رهبر گفت. "ما هستند و ما باقی می ماند به طور کامل متعهد به جشن توکیو 2020 در سال آینده در ماه های ژوئیه و اوت."

پرداختن به مسائل دیگر باخ همچنین با اشاره به مالی و سازمانی فشار بر بدن حاکم از ورزش های المپیک و 206 ملی المپیک بدن به دلیل بیماری همه گیر.

در اطراف $100 میلیون دلار وام و کمک های مالی در حال حاضر توزیع شده برای کمک به ورزش بدن از طریق شدید, نقدی, کمبود این سال است.

کمیته بین المللی المپیک گفت: 63 میلیون دلار رفته به نهادهای حاکم و بیشتر $37 میلیون رفته به ملی المپیک کمیته.

کمیته بین المللی المپیک گفت: آن را می توانید توزیع تا 300 میلیون دلار برای کمک به "حمایت از اقدامات جنبش المپیک."

همچنین باخ گفت: کمیته بین المللی المپیک نمی خواهد "بازنویسی تاریخ" هنگامی که آن را به می آید شاید بحث برانگیز ترین سلف اواخر اوری Brundage که موقعیت آن در سازمان تاریخچه آمده است تحت تمدید موشکافی در هفته های اخیر.

تنها آمریکا منجر به کمیته بین المللی المپیک از 1952-72 شده است برای انتقاد از برگزاری نژادپرستانه نمایش ها و نازی ها هوادار در بازی های المپیک برلین در سال 1936.

در ماه گذشته, آسیایی, موزه هنر در سان فرانسیسکو که در خانه های یک مجموعه گسترده ای اهدا شده توسط Brundage حذف مجسمه نیم تنه خود را از صفحه نمایش در میان یک ارزیابی مجدد از نژادی و بی عدالتی در ایالات متحده است. موزه مدیر نیویورک تایمز گفت Brundage بود "یک فرد نفرت."

"نقش آقای Brundage شده است تمرکز بسیاری از مطالعات و تاریخ خود را بسیار روشن و ارزيابی شده است," باخ گفت. "بنابراین ما هیچ دلیلی برای بازنویسی تاریخ در این لحظه است."

در سال 1975 Brundage اولین دریافت کننده بین المللی المپیک طلا در المپیک سفارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب