Shesh naag: راه آهن هند اجرا می شود در آن طولانی ترین قطار کالا تا کنون بالغ بر 2.8 کیلومتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 11:25:04 pm 'Shesh Naag' طولانی ترین قط

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 11:25:04 pm
indian railways, freight trains railways, indian railways trains, ministry of railways, 'Shesh Naag' طولانی ترین قطار تا کنون به اجرا در راه آهن هند. (منبع: توییتر/RailMinIndia)

با قطار مسافری خدمات به حالت تعلیق به علت Covid-19 راه آهن هند به دست آورد یکی دیگر از شاهکار آن را به عنوان عمل 2.8 کیلومتر طولانی قطار باری به نام "Shesh Naag'– طولانی ترین قطار تا کنون به اجرا در راه آهن هند.

چهار قطار در ترکیب با هم به صورت 'Shesh Naag' در مجموع 2.8 متر به شکل طولانی ترین قطار کالا تا کنون وزارت راه آهن گفت. قطار اداره می شد و بین ناگپور و کربا در جنوب شرق مرکزی راه آهن است.

قطار ادغام 4 خالی BOXN با چنگک جمع کردن است و توسط چهار دستگاه لوکوموتیو الکتریکی.

در اوایل این هفته راه آهن هند اعلام کرده بود که آن را به دست آورد 100 درصد دقت از آن مسافر قطار در جولای 1, هرگز قبل feat.

indian railways, freight trains railways, indian railways trains, ministry of railways, چهار قطار در ترکیب با هم به صورت 'Shesh Naag

در عین حال یکی دیگر از شاهکار های شرق مرز راه آهن (NFR) تا به حال فرار یک رکورد تعداد 622 قطار باری حامل بیش از دو میلیون تن کالاهای اساسی بین این مستند دوره 25 مارس و آوریل 30.

این کالاها شامل اقلام ضروری از جمله مواد غذایی سبوس دار (برنج/گندم), پالس, شکر, نمک, روغن خوراکی و فرآورده های نفتی و زغال سنگ برای نیروگاه های پیاز و سیب زمینی و دیگر مواد غذایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن