هندی, فوتبال داخلی فصل برای شروع در تاریخ 1 اوت

هندی, فوتبال داخلی فصل آغاز خواهد شد از تاریخ 1 اوت هنگامی که انتقال پنجره باز می شود, دو ماه بعد از زمان عادی

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

هندی, فوتبال داخلی فصل آغاز خواهد شد از تاریخ 1 اوت هنگامی که انتقال پنجره باز می شود, دو ماه بعد از زمان عادی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در دایره ای ارسال شده در روز سه شنبه به همه دولت واحد AIFF گفت: آن کردم تا ترخیص از جهان بدن فیفا برای برگزاری فصل از 1 اوت سال 2020 به مه 31 2021.

تابستان انتقال پنجره اجرا خواهد شد از 1 اوت تا اکتبر 31.

در حالی که بازار داخلی انتقال پنجره به طور معمول شروع می شود در هفته اول ماه ژوئن به ادامه تا ماه اوت پایان آن شده است تحت فشار قرار دادند به اوت این سال با توجه به بهداشت جهانی بحران.

اما هیچ تغییر در حالت عادی مارس 31 فصل پایان تاریخ و در نتیجه 2020-2021 فصل خواهد بود کوتاه با دو ماه در نظر COVID-19 بیماری همه گیر.

"بله ما با دریافت این دایره از AIFF بیان کرد که فصل داخلی آغاز خواهد شد از 1 اوت سال 2020 و اجرا به مه 31 2021 و آن را باز تابستان نقل و انتقالات از تاریخ 1 اوت تا اکتبر 20," رئیس ایالتی انجمن گفت PTI.

"....ما خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که فدراسیون بینالمللی de Football Association (FIFA) را تایید کرده است اصلاح در تمام هند فدراسیون فوتبال"s (AIFF) فصل خرما و ثبت نام دوره (انتقال پنجره) برای 2020-21," دایره ای از AIFF گفت.

دوم انتقال پنجره خواهد بود از 1 ژانویه تا سال 2021 به تاریخ 31 ژانویه سال 2021.

در اوایل دایره فرستاده شده در هفته آخر ماه مه به عضو واحد AIFF گفته بود که تاریخ از فصل داخلی به تعویق خواهد افتاد در نظر COVID-19 بیماری همه گیر.

به طور معمول من-لیگ شروع نشده قبل از اکتبر. در سال گذشته هندی سوپر لیگ آغاز شد و در 20 اکتبر در حالی که من-لیگ آغاز شده در نوامبر 30.

این 2019-20 فصل به پایان رسید با من-لیگ قادر به پایان آن باقی مانده بازی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. Mohun بگن اعلام شد قهرمانان به عنوان آنها در حال حاضر مسجل عنوان با چهار دور در سمت چپ به بازی.

آخرین مسابقه فوتبال بود ISL نهایی بین ATK و woodland که سابق برنده بود که بازی در پشت درهای بسته در Fatorda ورزشگاه در Margao گوا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن