عمران میرزا هشدار به والدین فشار

در هیچ-سوال-منع گفتگو با ملی کریکت زنان مربی W. V. رامان عمران میرزا به بینش به روند چگونه Sania Mirza خام است

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

در هیچ-سوال-منع گفتگو با ملی کریکت زنان مربی W. V. رامان عمران میرزا به بینش به روند چگونه Sania Mirza خام استعداد شکوفا شده است. او همچنین با اشاره به خطرات والدین فشار است.

"والدین فشار می تواند به از بین بردن یک فرد" گفت: عمران است که Sania مربی در این سفر برای بیش از 20 سال است.

"هنگامی که Sania آغاز شده و هدف این بود برای لذت بردن از ورزش است. ما فکر کریکت بود که بازی برای دختران که او 6-1/2 سال" گفت: عمران.

"تحت فشار در یک مسابقه Sania همیشه بیرون آمد شلیک," او اضافه شده با تاکید بر اهمیت اجازه می دهد استعداد به بازی unshackled بدون نگرانی از برنده شدن در مرحله اولیه است.

"فشار بیش از حد را ترک علامت خود را در شخصیت" گفت: عمران.

اشاره شد که در آن یک سفر به خصوص در سال های اولیه آنها تا به حال به صبر نوبت خود را برای استفاده خصوصی مصنوعی دادگاه (وجود دارد تنها دو در حیدرآباد سپس), عمران گفت که خانواده خوشحال بود که ساخته شده از یک کلاس جهانی مرکز با 12 دادگاه.

صدمات

رفته از طریق سه عمل جراحی دو زانو به, و یکی در مچ دست, Sania تا به حال به حل و فصل عنوان بهترین بازیکن دو برابر در جهان به جای طولانی او مجرد حرفه ای به عنوان یک بالا-100 بازیکن.

پس از او برنده جام ویمبلدون دونفره در سن 16 خانواده تصمیم به تمرکز بر روی زنان در مدار به جای هدف برای کاربر بیشتر گرند اسلم غنائم.

"ما بر این باور بودند که بازی در اوایل حرفه ای تور کمک خواهد کرد او را در برابر بازیکنان گفت: عمران و حتی به عنوان او اشاره کرد که Sania تا به حال برنده های ملی زیر 14 و زیر 16 عنوان زمانی که او 12.

از همه مهمتر او گفت: خانواده عمل به عنوان یک کوسن جذب همه فشار. "ما هرگز اجازه ما احساسات منفی به نفوذ به او." او همچنین توضیح داد که چگونه آن را مهم بود به صحبت می کنند و در زمان مناسب به عنوان یک مربی اصرار "هیچ نقطه گفت: هر چیزی که از آن جذب شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن