ICMR تخلیه سریع تر تست کیت برای مهار مناطق امکانات بهداشتی

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:10:15 am آزمایشگاه

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 2:10:15 am
ICMR clears cheaper, faster testing kits for containment zones, healthcare facilities آزمایشگاه معمولا یک روز به نتایج جستجو در مورد RT-PCR آزمون. (عکس)

به عنوان کشور رمپ تا آن Covid-19 تست شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) را تایید کرده است جدید در سایت کیت تشخیصی برای مهار مناطق و تنظیمات بهداشت و درمان است که می تواند تولید نتایج سریع و بدون نیاز به آزمایشگاه و هزینه بسیار کمتر است.

بر خلاف روش RT-PCR آزمایش برای تشخیص استفاده می شود در حال حاضر نیاز به سنگین آزمایشگاه کار به ضرب مواد ژنتیکی ویروس — سریع آنتی ژن تست تشخیص است متکی به مقدار ویروس یا ویروس بار در یک سواب بینی. این می تواند یک نتیجه در 30 دقیقه. یک آنتی ژن به معنی هر گونه سم در بدن است که تولید یک پاسخ ایمنی است.

آزمایشگاه معمولا یک روز به نتایج جستجو در مورد RT-PCR آزمون.

روز دوشنبه coronavirus مورد تعداد در هند بود در 3,32,424. در مجموع 57,74,133 نمونه های آزمایش شده از آنها بیش از 1,15,000 در 24 ساعت گذشته.

در مهار مناطق سریع آزمایش آنتی ژن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تمام مردم با تب بالا و سرفه (influenza-like بیماری) و تمام اطلاعات تماس از یک مورد که مستقیم بدون علامت و بالا co-morbidities.

در تنظیمات بهداشت و درمان در این آزمون استفاده می شود برای تمام بیماران مبتلا به آنفولانزا مانند بیماری (ILIs) که مشکوک به داشتن Covid-19 و بدون علامت بیمارانی که دپرسیون ایمنی هستند را به حال پیوند و یا تحت شیمی درمانی یک بیماری بدخیم یا دیگر شرکت morbidities. آزمون نیز در دسترس خواهد بود به صورت بدون علامت در بيماران تحت روش های خاص و یا مداخلات مانند neurosurgeries دندانپزشکی کار دیالیز و bronchoscopies,

اما سریع تست شده است و به احتمال منفی کاذب. بنابراین در حالی که نتایج مثبت در نظر گرفته خواهد شد را تایید کرد و در مورد نتایج منفی یک روش RT-PCR انجام می شود برای reconfirmation.

در مه 9, ایالات متحده غذا و دارو داده بود اورژانس مجوز برای استفاده از این آنتی ژن تست کیت. ژاپن به تصویب یک آزمون مشابه کیت چهار روز بعد. برخی از کارشناسان در سراسر جهان در نظر گرفته اند استقرار این آزمون به عنوان صفحه اصلی-کیت در آینده است.

همانطور که در مجله تحقیقات پزشکی (IJMR) از افراد واجد شرایط برای تست تحت ICMR معیارهای مستقیم و بدون علامت در معرض خطر تماس از یک مورد ساخته شده بزرگترین تکه از هر دو تأیید (25%) و آزمون (20%) بین 22 ژانویه و مارس 30.

در حالی که رده بالا اضافه شد برای تست توسط ICMR تنها در 20 مارس آن را به حال گسترش دسته بندی در 18 مه شامل بستری ILI بیماران نشان می دهد نگرانی پیمانکاری coronavirus در بیمارستان.

یکی دیگر از کم هزینه تست کیت TrueNat در اصل توسعه یافته برای سل است که مستقر در کمتر مجهز به بیمارستان های منطقه. مقامات گفت: 77 TrueNAT ماشین آلات در حال استفاده در حال حاضر.

این ICMR مشاوره در روز دوشنبه اظهار داشت: "هیچ قابل اعتماد تشخیص آنتی ژن تست در دسترس در سراسر جهان است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان سریع نقطه از مراقبت از آزمایشات برای تشخیص سریع Covid-19 مثبت بيماران است. این آزمون نیز کمک خواهد کرد که در allaying اضطراب و ترس از بهداشت و درمان کارگران و کمک در بهتر مدیریت بالینی بیماران است."

مشورتی گفت که ICMR و AIIMS حال ارزیابی "تنها در دسترس است و یا مستقل آنتی ژن تشخیص assay" توسعه یافته توسط شرکت کره جنوبی SD ذخیرهسازی قبل از انتخاب آن. "ICMR را تشویق می کند سایر تولید کنندگان /توسعه دهندگان که آنتی ژن تشخیص سنجش به جلو آمده و برای اعتبار سنجی" توجه داشته باشید گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن