پس از 6 روز از هیچ جدید COVID-19 موارد در St. Louis County, بهداشت عمومی مدیر می گوید آن را بیش از حد به زودی به نتیجه گیری

آخرین COVID-19 مورد گزارش در St. Louis County بود در مه 29, معنی شش ماه گذشت با هیچ مورد جدید. شهرستان دیده نش

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

آخرین COVID-19 مورد گزارش در St. Louis County بود در مه 29, معنی شش ماه گذشت با هیچ مورد جدید. شهرستان دیده نشده بیشتر از دو روز عبور بدون خبر از یک مورد جدید از اولین گزارش شد مارس 21.

St. Louis County, بهداشت عمومی, مدیر بخش, امی وستبروک گفت: اگر چه کمتر وجود دارد جدید COVID-19 موارد در سنت لوئیس کانتی و موارد جدید در سراسر کشور در حال کاهش آن را خیلی زود به تفسیر آنچه که بدان معنی است.

"این می تواند نشان دهنده نشانه خوبی است که ما در حال صاف شدن," Westbrook گفت: بعد اضافه کرد: "هنوز هم وجود دارد مردم آلوده شدن سراسر دولت است. پس از آن ممکن است به نظر می رسد مانند COVID آهسته و ما قطعا امید آن است, اما من فکر می کنم آن را خیلی زود به رسم هر گونه نتیجه گیری از آن است."

شهرستان دیده نشده از هر گونه تسهیلات مراقبت دراز مدت با یک شیوع در نزدیک به دو هفته وستبروک گفت. امکانات دو در سنت لوئیس کانتی که تجربه کرده اند شیوع معنی حداقل یک نفر در ارتباط با تسهیلات آزمایش مثبت برای COVID-19 دیگر دیدن هر مورد جدید. پاک می شود از شهرستان لیست تسهیلات با شیوع Westbrook گفت: 28 روز نیاز به گذشت بدون هیچ گونه موارد جدید.

برتر آپارتمان و سنت ان محل اقامت دیگر در شهرستان لیست. در خانه زندگی وسلی اقامت, تسهیلات زندگی کمک در بزرگ در خیابان, Duluth, تنها تسهیلات در سنت لوئیس کانتی در حال حاضر ذکر شده است.

با اخیر کسب و کار reopenings مانند رستوران با صندلی در فضای باز و اردو Westbrook گفت: این مهم برای مردم به محتاط باقی می ماند و به یاد داشته باشید اصول: پوشیدن ماسک و فاصله اجتماعی خود را.

"(آن را) واقعا چیز خوبی است" Westbrook گفت: از reopenings. "مردم نیاز به تعامل اجتماعی است. آن را خوب است برای سلامت روانی است. خوب است زمان از سال می شود با افراد خارج با بهره گیری از تابستان است."

وستبروک اضافه شده است که پس از COVID-19 دارای دوره کمون 14 روز مینه سوتا از جمله St. Louis County, می تواند, افزایش, موارد, در هفته های آینده با توجه به بزرگ اجتماعات و راه پیمایی ها و تظاهرات اتفاق می افتد در اطراف وزارت امور خارجه در پاسخ به جورج فلوید مرگ است.

با وجود کاهش در موارد جدید, Westbrook گفت: این شهرستان نیست و توقف در هر یک از آن برنامه ریزی است.

ایالت وزارت بهداشت گزارش تکمیل 9,904 بیشتر تست های تشخیصی و 404 مورد جدید.

همانطور که از روز شنبه در ساعت 4 بعد از ظهر وجود دارد 5,233 شناخته شده و فعال موارد COVID-19 در دولت است.

در روز پنج شنبه 244 نفر در بخش مراقبتهای ويژه با COVID-19 و دیگری 268 نفر در بیمارستان بستری شدند در خارج از ICU تنظیم.

وزارت بهداشت گزارش 29 مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا است. از این افراد 20 نفر از ساکنان در دراز مدت مراقبت از تاسیسات است. هیچ یک از کسانی که مرگ و میر شد ساکنان Northland.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن