Gurdwara پانل رئیس مناقصه عذرخواهی اما بسیاری از سطح بیشتر اتهامات علیه او

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | به روز شده: مارس 10 سال 2020 9:34:32 am Shiromani G

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | به روز شده: مارس 10 سال 2020 9:34:32 am
Gurdwara panel chief tenders apology but many level more allegations against him Shiromani Gurudwara Parbandhak کمیته و Shiromani Akali Dal (بدل) را عدم صدور هر گونه بیانیه رسمی بیش از تحولات مربوط به شاه در برابر Saini و عذرخواهی توسط Satnam. (بازنمودی تصویر)

Gurdwara قضایی, کمیسیون, رئیس Satnam سینگ Kler عذرخواهی به سیک ها forx ظاهر به عنوان مشاور حقوقی سابق پنجاب رئیس پلیس Sumedh سینگ Saini در نقض حقوق بشر مورد قرار بود برای پایان دادن به جنجال اما آن آغاز شده یکی دیگر از.

Satnam سینگ و پسرش Arshdeep سینگ Kler سخنگوی غمگین (Badal) حال به نظر می رسد در محلی دادگاه به دنبال پیش بینی وثیقه برای Saini در FIR ثبت شده به اتهام ربودن و ناپدید شدن یک سیک جوانان, Eric سینگ Multani در 29 ساله مورد. او اذعان کرده است که این یک اشتباه بود برای رئیس Gurdwara کمیسیون قضایی به نظر می رسد به عنوان یک وکیل یک متهم به نقض حقوق بشر از سیک ها. اما منتقدان خود را مطرح کرده اند سوال بیش از چندین موارد دیگر که در آن او شده است از جمله متهم از حقوق بشر و قربانیان سیک ها.

Paramjit Kaur Khalra همسر فعال حقوق بشر Jaswant سینگ Khalra گفت: "Satnam Kler به نظر می رسد به عنوان یک مشاور حقوقی برای متهم در مورد فوق العاده قضایی قتل شوهر من Jaswant سینگ Khalra توسط پلیس پنجاب. کل وجود دارد و نه متهم و هفت نفر از آنها زنده بودند. پنج محکوم شدند دادگاه. شوهر من یک عضو از Shiromani Akali دال و همان حزب منصوب Sumedh Saini به عنوان DGP پنجاب و Kler به عنوان رئیس Gurdwara کمیسیون قضایی."

"اگر Kler فکر می کند که آن اشتباه به نظر می رسد به عنوان مشاور حقوقی برای Saini پس چطور او است که هنوز هم در دفاع از متهم به نقض حقوق بشر از سیک ها در حداقل سه مورد ؟ هر سه مورد انتظار در نوبت دادگاه محلی. حداقل 10 نفر در دانش من در آن او به نظر می رسد برای متهم مانند Saini بودند که متهم به نقض حقوق بشر در طول سیک ستیزه جویی دوره است. او را ترک چنین موارد در حال بررسی بیش از حد ؟ او باید بلافاصله اخراج از پست رئیس Gurdwara کمیسیون قضایی گفت:" مدافع و فعال Jaspal سینگ Manjpur که در ارائه یک لیست از 13 مورد از جمله در خود FB پست.

Shiromani Gurudwara Parbandhak کمیته و Shiromani Akali Dal (بدل) را عدم صدور هر گونه بیانیه رسمی بیش از تحولات مربوط به شاه در برابر Saini و عذرخواهی توسط Satnam. در غیر این صورت هر دو بدن شناخته شده برای دادن واکنش به حتی یک توسعه کوچک مرتبط با سیک ها. غمگین(Badal) دارای کنترل سیاسی از SGPC.

"این نه اولین بار است که Satnam تا به حال به نظر می رسد برای یک متهم به نقض حقوق بشر مانند Saini اما از آن شده است خود را عادت در طول دوره از زمان. SGPC تصمیم خواهد گرفت که چه می تواند انجام شود در مورد او. Satnam سینگ Kler ما نیست کارمند اما او مانند یک قاضی به ما. او می تواند بشنود مورد در برابر هر کارمند و یا SGPC عضو. ما نه خود را در انتصاب مقامات. ما فقط ارسال یک پنل هفت نام که دولت پنجاب انتصاب دو عضو و رئیس. SGPC خواهد بنشینید و تصمیم بگیرید که چه می تواند انجام شود با توجه به Kler," Rajinder سینگ مهتا معاون ارشد رئیس جمهور SGPC گفت: هند اکسپرس.

Satnam منصوب شد Gurdwara قضایی, کمیسیون, رئیس توسط SAD-BJP دولت در سال 2016 با غم جمهور Sukhbir سینگ Badal به عنوان دولت خانه وزیر. Saini نیز ساخته شد پنجاب DGP توسط همان دولت در سال 2012. "این یک اشتباه بود برای ما تعیین Sumedh سینگ Saini به عنوان DGP پنجاب در دولت ما. آن بود که با توجه به Saini که غمگین است از قدرت در حال حاضر. اگر من می گویم که پس از آن شما باید فرض کنیم که این احساس عمومی در حزب. من نمی خواهد می گویند بیش از این گفت:" رئیس سابق پارلمانی وزیر پنجاب Virsa سینگ Valtoha.

در Satnam, Valtoha گفت: "او به آرامی مناقصه عذرخواهی. بسیاری از سیک فعالان تبدیل به 'گربه' و بسیاری وجود دارد که ضد سیک و بعد آمد در حمایت از سیک شود. ما باید در پایان جدال با عذرخواهی از Satnam."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب