فرانسه لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن کردن لبه های لیون در ضربات پنالتی

پابلو Sarabia به ثمر رساند برنده پنالتی در یک شلیک کردن به عنوان Paris Saint-Germain گرم برای حمله خود را در

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

پابلو Sarabia به ثمر رساند برنده پنالتی در یک شلیک کردن به عنوان Paris Saint-Germain گرم برای حمله خود را در لیگ قهرمانان در لیسبون با شکست لیون در روز جمعه لیگ فرانسه جام به ادعای یکی دیگر از داخلی سه برابر کردن.

اسپانیولی موفق kick پس از کیلور ناواس نجات از برتراند ترائوره و اجازه پاری سن ژرمن به پیروزی 6-5 در ضربات پنالتی پس از بازی در Stade de France 0-0 به پایان رسید در پایان وقت اضافی.

پیروزی می آید یک هفته پس از ضرب و شتم آنها Saint-Etienne 1-0 در فینال جام حذفی, اولین رقابتی بازی در خاک فرانسه پس از coronavirus shutdown.

آنها قبلا اعطا شده است Ligue 1 عنوان موجب بالا زمانی که فصل به پایان رسید در ماه آوریل با 10 دور از مسابقات unplayed به دلیل بحران بهداشت و درمان.

پیروزی برای توماس Tuchel تیم آمد و پس از آنها تا به حال بهتر از یک مختصر و مفید نهایی در یک عرق شب, اما آنها به شدت از دست رفته مجروح Kylian Mbappe.

نقاب فرانسه سوپراستار تماشا از غرفه به عنوان لیون نگه داشته پاری سن ژرمن در خلیج برای دو ساعت قبل از داشتن مدافع برزیلی رافائل ارسال برای سفت کردن آنخل دی ماریا در لبه جعبه در اواخر وقت اضافی.

Mbappe مجروح شد در هفته گذشته فرانسه جام درد و رنج یک رگ به رگ مچ پا است که به نظر می رسد به احتمال زیاد به حکومت او را از لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی برابر آتالانتا در لیسبون در ماه اوت 12.

پاری سن ژرمن در حال از جان گذشته برای ملموس موفقیت در اروپا اما در این شواهد آنها هنوز هم برخی از زنگ به لرزش خاموش قبل از آماده شدن برای این آزمون.

در ضمن آنها حداقل ضبط آخرین شانس خود را برای برنده شدن یک داخلی سه برابر کردن چهارم خود در شش سال گذشته. جام اتحادیه و یک دوستش رقابت خواهد بود قطع فصل آینده است.

هیچ فوتبال اروپا برای لیون?

Covid-19 نگرانی نیست جلوگیری از یک جمعیت از حضور در این مسابقه اما تنها 3,500 طرفداران اجازه داده شد در داخل 80,000 ظرفیت محل برگزاری.

این پاریس مشروط بودند که جشن در پایان به عنوان تیم خود را برداشته جایزه برای بار نهم در مجموع انکار لیون اولین جایزه از سال 2012.

هر دو از این تیم باید ترس از اینکه در یک نقطه ضعف در مرحله دوم لیگ قهرمانان اروپا هر چند پس از فرانسه تصمیم گرفتند در برابر شروع مجدد آن لیگ فصل بر خلاف دیگر عمده اروپا لیگ.

به عنوان یک نتیجه از دو جام هستند تنها رقابتی مسابقه تمرین پاری سن ژرمن خواهد شد که موفق شده در پنج ماه قبل از مواجهه با آتالانتا.

در ضمن این لیون یکی و تنها رقابتی بازی از اوایل ماه مارس قبل از آنها را دلهره آور سفر به تورین به یوونتوس در لیگ قهرمانان گذشته 16 برگشت جمعه بعدی.

حداقل آنها را 1-0 منجر به دفاع از, اما آنها هنوز هم نیاز به انجام بهتر از آنها را در اینجا.

پاری سن ژرمن ایجاد شده تقریبا همه قابل توجه شانس با وجود Mauro Icardi دنبال کند تا جلو.

Neymar نگاه واضح تر و تازه از گل برنده در فینال جام حذفی.

او تا به حال شانس اول بازی زمانی که او حفر اولین بار شات فقط از یک Thiago Silva lay-off در دقیقه هشتم و او نیز شاهد هدر نوک بیش از لیون دروازه بان آنتونی لوپز در اواخر زمان عادی قبل از رفتن به خونسردی خالص در شلیک کردن.

در بین لپس نیز دیدنی نجات به نوبه خود یک Idrissa Gueye piledriver بیش در اواخر نیمه اول.

Marco Verratti برجسته ای در پاریس هافبک عمده ای مثبت برای Tuchel که همراه با Mbappe آسیب نیز عمده مشکلات در آینده.

در اینجا سمت چپ-پشت Layvin Kurzawa مورد نیاز بود در سمت راست اما hobbled کردن صدمه دیده در اواسط نیمه دوم.

لیون در ضمن در حال حاضر نمی تواند در اروپا در فصل آینده برای اولین بار در 24 سال مگر اینکه آنها در لیگ قهرمانان برد.

پاری سن ژرمن مارسی و رن خواهد بود فرانسه نمایندگان در 2020/21 لیگ قهرمانان با ریمز در حال حاضر به پیوستن به لیل و نیس در لیگ اروپا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب