دیدگاه ملی: برای کمک به دامداران آنها را از کشاورزی

آن را نگران کننده به گوش پسرم Perdue از ایالات متحده وزارت کشاورزی (USDA) ادعا می کنند که خانواده مزارع دیگر ق

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

آن را نگران کننده به گوش پسرم Perdue از ایالات متحده وزارت کشاورزی (USDA) ادعا می کنند که خانواده مزارع دیگر قابل دوام زمانی که او بازدید ویسکانسین در سال گذشته است. در واقع آنها حیاتی برای سلامت و رفاه جوامع کشاورزی و به جامعه بزرگ — در حالی که صنعتی عملیات آسیب کشاورزان و حیوانات و مصرف کنندگان است.

برای چند دهه, دولت یارانه تولید بیش از حد از کالاها مانند گاو شیر, تضعیف عملکرد بازار است. مصرف کنندگان در حال نوشیدن کمتر لبنی در حالی که برنامه های دولت در حال تشویق کشاورزان به تولید بیشتر و حتی با حرص و ولع خوردن از 1.4 میلیارد پوند پنیر در ذخیره سازی.

در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس است وضعیت بد بدتر است. تلاش کشاورزان نیاز به حمایت دارند — اما نه همان نوع است که ایجاد شده بسیار سختی.

ملت ما سیاست های کشاورزی نیاز به تعمیرات اساسی برای کمک به کشاورزان انطباق با تغییر خواسته های مصرف کننده. وزارت کشاورزی باید جلوگیری از دستکاری بازار و تعهد بیش از حد تولید فرآورده های لبنی است که منجر به صنعت تحکیم و وابستگی به بودجه عمومی است. یک مطالعه منتشر شده در سال 2018 نشان داد که 73 درصد از ایالات متحده لبنی حاصل بیش از 20 میلیارد دلار در سال در آمد از یارانه های دولتی. از جمله سیاست های کشاورزی در حال پر هزینه به مالیات دهندگان و آنها را تضعیف پایداری مزارع خانوادگی. آن زمان برای یک تغییر اساسی در کشاورزی برنامه هایی برای تشویق به کیفیت مواد غذایی بیش از تولید انبوه.

برنامه های دولت باید به کمک مضطرب دامداران به تنوع و نوآوری و به تکامل با بازار است. رشد بازارهای کشاورزان شهری و جامعه گرا مواد غذایی و کشاورزی برنامه باید به اطلاع ما چگونه تصور مزرعه سیاست — حتی در حال حاضر در طول coronavirus همه گیر که در آن ما شاهد احیای باغ یادآور جنگ جهانی دوم دوران پیروزی باغ ارائه شده است که 40 درصد از کشور ما را تولید کند. فرصت وجود دارد در اینجا و میلیاردها دلار که در حال حیف و میل برای سرپا نگه داشتن ما ناکارآمد سیستم باید هدایت برای کمک به گاوداری انتقال به بیشتر دوام کسب و کار.

تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان انتخاب غیر لبنی شیر به جای شیر گاو و گندم زار شده است که مورد استفاده برای رشد خوراک ویسکانسین لبنیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای آن به رشد و حبوبات و غلات و حبوبات و دیگر بالاتر از ارزش محصولات برای مصرف انسان است. صنایع لبنی زیرساخت ها و تجهیزات می تواند repurposed به روند غیر لبنی مواد غذایی مانند گیاهی در شیر و پنیر. نیز وجود دارد که فرصت ها در تولید میوه ها و سبزیجات و گیاهان و درختان و کنف و دیگر محصولات.

تغییر می تواند نگران کننده است, اما آن را نیز ارائه فرصت های جدید است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای توجه به جایی که مواد غذایی خود را از می آید و آنها می خواهند برای حمایت از مزارع و کسب و کار آنها اعتماد. تقاضا برای کیفیت بالاتر و مواد غذایی ارگانیک رشد چشمگیری داشته است. وجدان کشاورزان می تواند در بهبود خط پایین خود را و صفحه اصلی را درصد بزرگتر از هر یک از مواد غذایی دلار صرف تولید مواد غذایی با کیفیت و اتصال بیشتر با مصرف کنندگان است.

کارخانه کشاورزی علت سیاره ما مهم ترین تهدیدات زیست محیطی از جمله تغییرات آب و هوایی و از دست رفتن اکوسیستم و تنوع زیستی. در ضمن مصرف بیش از حد غذاهای حیوانی در مرفه کشورها مانند ایالات متحده منجر به بیماری های قلبی و دیگر بیماری های قابل پیشگیری است که با هزینه میلیاردها دلار در هر سال است. ما می توانیم خوراک بیشتر مردم با منابع کمتر در حالی که همچنین بهبود سلامت انسان و روشن ما اثرات زیست محیطی با تغییر دور از کشاورزی به سمت گیاه مبتنی بر کشاورزی است.

خانواده-اجرای مزارع لبنی را تجربه کرده اند مزمن پریشانی با وجود تلاش های بسیار نیرومند آنها را شناور نگه دارید. این بازتابی از ما شکسته سیستم غذایی و تغییر ترجیحات مصرف کننده ادامه خواهد داد و در صورت عدم وجود یک رویکرد جدید. بهترین راه برای این کشاورزان به ماندن در کسب و کار است که برای کشف فرصت های جدید است که بهتر است تراز وسط قرار دارد با ما در حال تحول بازار. و یکی از بهترین راه دولت ما می تواند کمک به این مبارزه لبنیات است که به حمایت از آنها در خارج از کشاورزی.

Gene Baur آرلینگتون ویرجینیا است که رئیس جمهور و بنیانگذار شرکت مزرعه محراب (farmsanctuary.org) یک مزرعه ملی امداد و نجات حیوانات و حمایت سازمان که مقر آن در واتکینز گلن, New York. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب