تیم از سئول HQ در راه به Vizag

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 6:14:14 am دولت تعیین کرده

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 6:14:14 am
vishakpatnam gas leak, vishakapatnam factory gas leak, vizag gas leak, L G Polymers factory, L G Polymers seoul technician team, L G Polymers headquarters,vizag gas leak investigation, vizag deaths, vizag injured, indian express news دولت تعیین کرده است تا پنج 24 ساعته مراکز درمانی R R Venkatapuram ایجاد کرد که بدترین آسیب دیده از نشت. (فایل)

L G پلیمرها شنبه در بیانیه ای گفت که یک تیم فنی ارسال شده از دفتر مرکزی آن در شهر سئول در کره جنوبی. "هشت عضو تیم فنی از سئول ستاد رهبری رییس جمهور ما, پتروشیمی, شرکت اعزام شده به LG پلیمرها هند است. این تیم را از نزدیک کار بر روی زمین همراه با مراجع ذیربط برای حل و فصل این وضعیت و کمک به در زمان واقعی درمانی و توانبخشی اقدامات" بیانیه ای گفت:.

"تیم فنی متشکل از کارشناسان و تولید و محیط زیست, ایمنی و مناطق با هدف بررسی علت این حادثه و بی درنگ پشتیبانی مسئول توانبخشی است که هدف اصلی از این نیروی کار. رئیس جمهور همراه با اعزام تیم دیدار خواهد کرد با قربانیان و خانواده های آسیب دیده به توضیح اقدامات پشتیبانی در جزئیات و همچنین برگزاری جلسات با دولت های محلی و مقامات دولتی" به آن اضافه شده است.

در ضمن آندرا پرادش دولت تحویل چک خسارت به تمام افراد آسیب دیده از نشت گاز و ترخيص از بيمارستان در روز چهارشنبه.

دولت تعیین کرده است تا پنج 24 ساعته مراکز درمانی R R Venkatapuram ایجاد کرد که بدترین آسیب دیده از نشت. "مردم در بازگشت به خانه های خود هستند اما می ترسم. برخی از آنها شکایت از تنگی نفس. برخی از شکایت از بوی عجیب در خانه های خود. این است که عمدتا روانی پس از آنچه آنها را از طریق رفت" یک مقام گفت.

Gopalapatnam tehsildhar G V Rani گفت: بیشتر ویساکاپاتنام شهرداری شرکت فراهم کرده است مواد غذایی پخته شده به کسانی که بازگشته اند به خانه های خود و همچنین با توجه به آنها جیره بندی منابع برای یک هفته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن