فوتبال | بایرن مونیخ راهپیمایی در

بایرن مونیخ آمد از یک هدف را به سهولت گذشته میزبان بایر لورکوزن 4-2 در روز شنبه و در دوره باقی می ماند برای پی

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

بایرن مونیخ آمد از یک هدف را به سهولت گذشته میزبان بایر لورکوزن 4-2 در روز شنبه و در دوره باقی می ماند برای پیروزی تیمشان با چهار بازی باقی مانده است. لوکاس Alario اخراج در بعد از 10 دقیقه به عنوان لورکوزن بدون مجروح کای Havertz گل با اولین فرصت از این بازی است.

اما بایرن بهبود از اوایل شوک و کینگزلی Coman فر در این گل در دقیقه 27 قبل از بازدید کننده زده دو بار در سه دقیقه به بازی به نوبه خود در اطراف.

لئون Goretzka کامل پر شور عبور حرکت در 42 دقیقه و سرژ Gnabry رنده توپ بیش دروازه بان Lukas Hradecky در سکته مغزی از نیمه وقت.

لیگ بهترین گلزن Robert Lewandowski رهبری در توماس Meller را 20th, کمک فصل به مهر و موم بایرن نهم مستقیم قبل از پیروزی فوق العاده 89 دقیقه هدف از 17 سال Florian Wirtz کاهش کسری بودجه برای میزبان.

فرایبورگ دست گلادباخ CL شکست

روز جمعه بوروسیا مونشنگلادباخ را فشار برای لیگ قهرمانان محل متوقف شد با فرایبورگ که مسجل 1-0 برنده.

گلادباخ با بهره گیری از بهترین آن فصل از سال 1984 باقی می ماند چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مرحله مقدماتی نقطه 56 امتیاز.

فقط با چهار بازی در سمت چپ فرایبورگ افزایش آن در لیگ اروپا امیدوار است با پیروزی امن توسط نیلز پترسن هدف در 58 دقیقه. پترسن کرده و بر روی زمین برای یک دقیقه پس از جایگزینی رولاند Sallai زمانی که او قدرت رهبری خانه از یک ضربه آزاد.

به مسائل بدتر برای گلادباخ, آن, فرانسوی, مهاجم Alassane درخواست شد قرمز زده در نیمه دوم.

نتایج: بایر لورکوزن 2 (Alario 9, Wirtz 89) از دست داد به بایرن مونیخ 4 (Coman 27, Goretzka 42, Gnabry 45, Lewandowski 66); لایپزیگ 1 (شیک 27) درو با پادربورن 1 (Strohdiek 90+2); فرانکفورت 0 دست به Mainz 05 2 (Niakhate 43, Malong, 77); دوسلدورف 2 (Hennings 5, 77-pen) درو با Hoffenheim 2 (Dabbur 16, Zuber 61); جمعه: فرایبورگ 1 (پترسون 58) bt مونشنگلادباخ 0.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب