روز پدر لحظه های دزدیده شده از بیش از حد بسیاری از سیاه و سفید خانواده

برای من, این روز پدر خواهد بود یکی دیگر از مناسبت سالانه که در آن من خواهد انتخاب کنید تا به تلفن و در انتهای

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

برای من, این روز پدر خواهد بود یکی دیگر از مناسبت سالانه که در آن من خواهد انتخاب کنید تا به تلفن و در انتهای دیگر خواهد بود صدای kindhearted دلسوز و بیان ، من آرزو می کنم او یک روز پدر مبارک, و هنگامی که من از او بخواهید برای اطلاعات بیشتر از برنامه های خود را برای روز او را توجه داشته باشید که بعد از آرامش او را در انتظار. بعد او را پرس و جو که چگونه همه چیز برای من با بی نظیر حسرت و پس از او مطلع شده و از هر گونه اتفاقات جدید تبادل "من شما را دوست دارم" و "به زودی شما را ببینید" به این نتیجه گفتگوی ما.

در عین حال برای برخی از, روز پدر تبدیل شده غیر قابل تشخیص از جشن روز آن را یک بار بود.

درخواست مایکل براون پدر مایک براون Sr.

در امریکا مردان سیاه و سفید هستند و به ندرت دیده می شود که بی گناه هستند و گاهی اوقات حتی نامرئی.

پوشیدن من پنهان از دید — یک پزشک کت سفید — من kneeled بر روی زمین به تازگی با من سر نماز خم و اعتراض برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است. سخت و بی رحم سیمان چپ من مایل به تغییر موقعیت از من زانو برای کاهش ناراحتی اما من خودداری کرد. از حاشیه من تو را دیدم دیگر معترضان سوئیچ خود را وابسته به پا. برخی ایستاد در حالی که برخی از شروع به زانو زدن در هر دو زانو به نرم جانبه فشار بر فقط یکی.

اما برخی از درد نمی تواند کاهش. تصویر جورج فلوید با زانو از دیگر فشار به گردن او — دست مرد معمولی در جیب خود او به عنوان متعادل خود را در Floyd گردن — یکی است. "من نمی توانم نفس بکشم" او گریه قبل از تماس برای مادر خود را. فلوید کلمات طنین انداز کسانی دیگر سیاه نر اریک گارنر که در سال 2014 کشته شد تحت بازداشت پلیس در حالی که گفتن همان آخرین پیام. این مثال دیگری از یک تبدیل شده و روز پدر است که هرگز آنچه در آن یک بار بود.

درخواست بن گارنر اریک پدر.

رشد خانواده به کلیسا رفت و تقریبا هر یکشنبه به خصوص در عید پاک, روز مادر و روز پدر. من می خواهم یکی از آخرین اما پس از یک دوش و پانسمان در یکشنبه من بهترین من می خواهم با عجله به اتاق پدر و مادر کراوات در دست است. من عبور کراوات به پدر من و او می خواهم ایستاده پشت به من به آرامی عبور از یک پایان دیگر. پس از آن او خواهد آمد در سراسر در مقابل من قبل از تامین کراوات و ارسال من را به تحسین کار فوق العاده او انجام داده بود.

زمانی که من بازی فوتبال اگر نگاه من به حاشیه او وجود دارد ورزشی جلیقه اش و انتقالی لنز عینک — یک جایی که لنز تغییرات تاریک وقتی که یکی از مراحل خارج به خورشید است. من مطمئن هستم کسانی که عینک به او لقب "آقای سرد McCool" توسط هم تیمی های من.

و همانطور که من راه می رفت در سراسر مرحله به دریافت مدرک پزشکی من و مجزا به یاد داشته باشید شنوایی "برو Dr. J" که از صندلی خود را. لذت تماشای پسر خود را تبدیل به یک پزشک زمانی که پدر خود را می تواند نه خواندن و نه نوشتن یک لحظه من مطمئن هستم که او را هرگز فراموش نکنید.

این لحظات کلیدی که پر کردن تصویر کتاب, اما برای برخی از خانواده های کسانی که کتاب را خالی سمت چپ: Rayshard بروکس نمی خواهد وجود دارد که دختر خود را خراش زانو در حالی که یادگیری برای سوار یک دوچرخه است. Ahmaud Arbery پدر نمی خواهد دیدن مرد جوان خود را تبدیل به یک پدر خود را یک روز او برای همیشه خواهد بود یخ زده در سن 25. جورج فلوید را نمی خواهد وجود به صفحه نمایش دخترش دوست پسر بالقوه به عنوان یک مراسم از تصویب است که شامل یک "دختر بابا." مایکل براون 18 ساله, حال کل آینده دروغ جلوتر از او با تعداد بی شماری از پدر روز اما پدرش تنها دارای حافظه برای پخش از این لبخند است که استفاده می شود به راه رفتن در درب — بولینگ در دست است.

ما نمی توانیم مانند این. آن را گرفته است یک بار در طول عمر مخلوط حوادث: یک بیماری همه گیر اقتصادی, ترس, قطب بندی سیاسی و مرگ نابهنگام به روشن مات لنز که از طریق آن جامعه ما را به دیدن که ما در حال و شایسته تر. این زمان برای دیدن خستگی در دل سیاه و سفید خانواده هایی که به سازمان دیده بان به عنوان یکی دیگر از روز پدر است که تغییر با توجه به نژادپرستی و خشونت پلیس. و ما خسته هستند.

درخواست جورج فلوید 6-year-old daughter Gianna.

دکتر Jason L. Campbell, شناخته شده به عنوان Tik Tok, Doc, یک پزشک مقیم در این بخش از بیهوشی در اورگان بهداشت و علوم در دانشگاه پورتلند اورگان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن