دورتموند در سبک

نروژ Erling Braut Haaland به سرقت برده و از محل موردتوجه وتماشای عموم در روز شنبه به عنوان بوندسلیگا آلمان شد

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

نروژ Erling Braut Haaland به سرقت برده و از محل موردتوجه وتماشای عموم در روز شنبه به عنوان بوندسلیگا آلمان شد اولین بار اصلی فوتبال اروپا لیگ به بازگشت پس از coronavirus مستند با تیم های بازی در خالی انعکاس استادیوم.

همچنین بخوانید: بوندسلیگا افزایش نمایه به عنوان فوتبال-گرسنگی طرفداران لحن در

19 ساله مهاجم ادعا کرد هدف اول در آلمان پرواز بالا برای بیش از دو ماه به مجموعه بوروسیا دورتموند در راه به یک 4-0 برنده بیش از آن محلی رقیب شالکه در دربی روهر'.

پرتغالی بین المللی رافائل Guerreiro سپس افزود: دو هدف هر دو طرف از یک Thorgan خطر اعتصاب به عنوان دوم قرار دورتموند نقل مکان کرد در یک نقطه از رهبر بایرن مونیخ است که در تعقیب یک هشتم مستقیم عنوان و نقش اتحادیه برلین دور در روز یکشنبه.

در جای دیگر سوم قرار RB لایپزیگ به یک برگزار شد 1-1 قرعه کشی در خانه فرایبورگ خروج از آن چهار امتیاز در نقطه بالا.

مدافع مانوئل Gulde به بازدید کنندگان فرایبورگ یک شوک سرب و جشن آرنج-تداوم هم تیمی های قبل از لایپزیگ مهاجم Yussuf Poulsen برداشت اواخر اکولایزر.

نتایج: بوروسیا دورتموند 4 (Haaland 29, Guerreiro 45, 63, خطر 48) bt Schalke 04 0; RB لایپزیگ 1 (Poulsen 77) درو با فرایبورگ 1 (Gulde 34); Hoffenheim 0 دست به هرتا برلین 3 (Akpoguma 58-اوجی Ibisevic 60, کونها 74); فورتونا دوسلدورف 0 درو با پادربورن 0; آوگسبورگ 1 (بروکس 54-og) از دست داد به ولفسبورگ 2 (استفن 43, Ginczek 90+1).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن