تا جوهر پیمان با 4 صنعت بدن به استخدام 11 لاخ مهاجران در دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:06:09 pm این اوتار پرادش دولت

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:06:09 pm
UP inks pacts with 4 industry bodies to employ 11 lakh migrants in state این اوتار پرادش دولت در روز جمعه موافقت نامه های امضا شده با چهار صنعت بدن به کمک 11 لاخ کارگران شغل در دولت است. (اکسپرس فایل عکس Tashi Tobgyal)

لگد زدن به آن پروژه بلند پروازانه به استخدام تمام کارگران مهاجر در اوتار پرادش دولت در روز جمعه موافقت نامه های امضا شده با چهار صنعت بدن به کمک 11 لاخ کارگران شغل در دولت است.

در حالی که نوشتن این یادداشتها از درک (م) با صنایع فدراسیون هندی Chambers of Commerce & Industry (FICCI), Laghu Udyog Bharati و ملی املاک و مستغلات شورای توسعه (NAREDCO) در لکنو وزیر یوگی Adityanath گفت که اشتغال به کارگران از بازگشت از کشورهای دیگر بود اولویت دولت او. او گفت: اشتغال خواهد بود در خط با کارگران مهارت.

اطلاع رسانی است که دولت دریافت کرده است حدود 30 لاخ کارگران به وزیر گفت: آمریکایی ها بزرگترین قدرت دولت و کمک می کند نسبت به "ساختمان جدید اوتار پرادش".

"کارگران که در حال بازگشت به کشور هستند ما بزرگترین قدرت است. تا کنون در آنها مشغول به کار بود به سمت توسعه دولت است. در حال حاضر این قدرت استفاده خواهد شد برای توسعه های جدید, Uttar Pradesh," او گفت:, و اضافه کرد که مهارت نقشه برداری از 18 لاخ کارگران مهاجر انجام شده است.

تا دولت از اواخر تشدید تلاش برای خواستگاری سرمایه گذاران و صنایع برای راه اندازی فروشگاه خود را در دولت است.
او گفت: دولت را در تلاش برای رسیدن به "هار haath ko kam, aur هار ghar ko rojgar" شعار (برای هر دست هر خانواده). مهارت نقشه برداری کارگران نشان داد که به غیر از کارگران ساختمانی وجود دارد نقاشان لوله کش, درایور, کامپیوتر اپراتور امدادگران ،

مهارت توسعه و درآمد بخش شده است نقشه برداری مهارت کارگران مهاجر برای اطمینان از مناسب شغل برای آنها.

Adityanath گفت: زمانی که coronavirus مستند اعلام شد, هیچ کس انتظار چنین مقیاس بزرگ جنبش کارگران است. گیری به موقع و foresightedness از دولت هشدار داد آسیب های اقتصادی او ادعا کرد.

ملکی بدن NAREDCO روز جمعه گفت که حدود 1.25 لاخ کارگران جذب می شود در Ghaziabad Noida و گریتر نیدا در منطقه سرمایه ملی, در حالی که باقی مانده 1.25 لاخ خواهد شد گرفته شده برای پروژه های دیگر در سراسر شهرستانها ،

این انجمن نیز با ارائه آموزش به کارگران به انجام کار ساخت و ساز, او گفت:. "این تفاهمنامه یک وضعیت برنده-برنده برای کارگران از دولت, دولت به توسعه دهندگان و همچنین homebuyers. کارگران جذب می شود و کار ساخت و ساز آغاز خواهد شد" گفت: NAREDCO تا رئیس جمهور R K Arora .

با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن