طرفداران مجاز خواهد بود به تماشای T20 WC مسابقات: کریکت استرالیا

اگر 15 تیم می تواند اجازه ورود به استرالیا برای T20 World Cup پس از آن طرفداران را نمی توان متوقف و از تماشای

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

اگر 15 تیم می تواند اجازه ورود به استرالیا برای T20 World Cup پس از آن طرفداران را نمی توان متوقف و از تماشای زنده از استادیوم کریکت استرالیا موقت مدیر عامل شرکت نیک هککلی گفت: در روز شنبه.

هککلی جایگزین تحت آتش کوین رابرتس که به تازگی بوت از کریکت استرالیا است که دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی است.

امکانات مختلف در حال کار کردن برای T20 World به جلو بروید به عنوان برنامه ریزی شده بعد از این سال و یکی از آنها این است که میزبان مسابقات قبل از خالی می ایستد در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

اما هککلی گفت: جمعیت اجازه خواهد داشت هر چند میزبانی 15 تیم با بازیکنان مقامات و کارکنان پشتیبانی است "پیچیده" را به عنوان در حال حاضر اشاره که احتمالا ICC گل سرسبد رویداد می تواند تحت فشار قرار دادند.

"واقعیت این است و ما باید خیلی بیشتر درک در این مورد در هفته های اخیر است که جمعیت هستند به احتمال زیاد به بازگشت قبل از مسافرت های بین المللی. بزرگترین چالش ما این است که گرفتن 15 تیم به کشور" هککلی گفت کریکت.com.au وقتی پرسید که آیا او می خواهم برای دیدن جام جهانی ادامه بدون فن.

"اگر من آن را در مقایسه با چشم انداز دو جانبه تور شما در حال صحبت کردن در مورد آوردن یک تیم و پس از آن فرد منطبق است. اما چشم انداز آوردن 15 تیم و با داشتن شش یا هفت تیم در یک شهر در همان زمان آن را بسیار پیچیده تر ورزش است."

هنگامی که به طور خاص پرسید که آیا جمعیت مجاز خواهد بود آن زمان مرزها را باز کرده اند به این نکته که 15 تیم را مجاز به سفر به استرالیا هککلی پاسخ مثبت.

"این است که زمان فکر کردن بله."

هککلی گفت: آن را به عنوان یک شوک زمانی که از او پرسیده شد که توسط کریکت استرالیا به جای رابرتز.

"من تا به حال بسیار احساسات مخلوط. من خیلی شوکه شده بود پرسید. من نمی بینم که آن را در آینده همه, بنابراین من احتمالا تا به حال نشده زمان هنوز به روند آن است. من احساس بسیار غمگین برای Kev (رابرتز). از سوی دیگر من احساس می کنم این یک امتیاز به خواسته می شود آن را یک مسئولیت عظیم و گسترده فرصت را حتی اگر آن را فقط برای چند ماه آینده," او گفت:.

هاکی مرتکب نشده وقتی پرسید که آیا او می خواهم به فرض نقش تمام وقت, اما او می گویند که او را ترک به عنوان مدیر عامل شرکت T20 World Cup کمیته سازماندهی.

"رویکرد من در طول تمام زندگی حرفه ای شده است به تمرکز بر روی انجام بهترین من می توانم با آنچه که من بوده ام به وظیفه و آینده را پس از خود نگاه. و من همچنان همان رویکرد است.

"این (T20 جام جهانی) شده است یک اولویت بیش از 48 ساعت گذشته. ما به خوبی پیشرفت کرده و ما خواهد بود با انتصاب موقت از آنجا که شما فقط می توانید هر دو را انجام نمی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن