Bygones برای مارس 18 سال 2020

اخبار تریبون 18 مه 1980 Ely میزبان لژیون آمریکایی سری جهانی این Aug. 28 سپتامبر از طریق. 1. ملت هشت American

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون 18 مه 1980

  • Ely میزبان لژیون آمریکایی سری جهانی این Aug. 28 سپتامبر از طریق. 1. ملت هشت American Legion تیم بیس بال خواهد آمد به شهر همراه با سابق Boston Red Sox مشت زن تد ویلیامز, Cleveland Indians پارچ باب فلر و المپیک Bruce Jenner.
  • دلوت هفت هفته ای, 11-عضو کمیسیون انرژی در حال حاضر برنامه ریزی شده دو فعالیت برای ترویج ماموریت خود را. بروکس اندرسون رئیس کمیسیون دیروز گفت اهداف این گروه در حال حفاظت از سوخت و توسعه منابع جدید انرژی و بالا بردن آگاهی.

اخبار تریبون 18 مه 2000

  • طرح جدید Bayfront جشنواره پارک در دولوت دیروز رونمایی شد, همراه با یک پتانسیل برچسب قیمت 3.1 میلیون دلار است. این پارک دارای فضای باز به جای 15,000 مردم دائم مرحله مسیرهای پیاده روی یک برکه و زمینه را برای فروشندگان است.
  • مینه سوتا قانونگذاران تصویب قطعنامه دیروز اصرار دولت فدرال شروع به کنترل سوختگی در این سال در داخل و اطراف BWCA. منطقه فرح بخش به صورت بالقوه در مقیاس بزرگ آتش سوزی پس از طوفان در ماه ژوئیه گذشته 4 که ازطریق میلیون ها نفر از درختان ستون سوخت برای آتش سوزی.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب