رو به واکنش Duluth, بسته مالک می گوید معترضان از دست رفته نقطه Ivanka Trump بازدید

اما دلوت مبتنی بر شرکت را مالک تام Sega گفت: هدف از این مقامات بازدید — برجسته تعهد به آمریکا کارگران — از دست

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

اما دلوت مبتنی بر شرکت را مالک تام Sega گفت: هدف از این مقامات بازدید — برجسته تعهد به آمریکا کارگران — از دست رفته بود توسط منتقدان.

"مردم تصمیم به انجام مشق شب خود را روی آنچه که این واقعا در مورد انتخاب و آن را (در مورد) خاص خود برنامه و به ما حمله," او گفت:.

دلوت بسته به میزبانی وزیر امور داخلی دیوید برنارد, مشاور ریاست جمهوری Ivanka Trump و در کنگره ایالات متحده پیت Stauber برای یک تور از کسب و کار و برای برجسته کردن یک برنامه فدرال با هدف حمایت از کارگران آمریکایی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضا فرمان اجرایی در سال 2018 است که تاسیس شورای ملی برای کارگر آمریکایی یک گروه است که پس از آن ایجاد تعهد است. آن ایجاد شد و قبل از همه گیر زمانی که نرخ بیکاری کم بود و شرکت ها اغلب تلاش برای پیدا کردن کارگران است.

"این سرمایه گذاری است مهم تر از همیشه به عنوان بسیاری از مردم شده اند قطع از نیروی کار و در حال تجربه فوق العاده ای آسیب پذیری و ترس از فکر کردن در مورد مسیر خود را رو به جلو" Ivanka Trump روز دوشنبه گفت: در دلوت بسته است.

این رویداد ملاقات با حدود 50 معترضان که جمع شده بودند در خارج از فروشگاه با تجمع مردم در حمایت از مرز آب قایق رانی منطقه بیابان سیاه زندگی مهم نیست و گم شده و قتل زنان بومی و همچنین در اعتراض به تهمت و دولت را از دست داده و COVID-19.

A protester, who asked to remain anonymous, cut a Duluth Pack badge in half and placed in on the window sill of the company's store in Canal Park on Monday morning. (File / News Tribune)

یک معترض که خواست نامش قطع Duluth, بسته, نشان, نصف قرار داده و در پنجره طوفان یا گرداب شدید از شرکت فروشگاه در کانال پارک در صبح روز دوشنبه. (فایل / News Tribune)

سارا Agaton Howes پشتیبانی از کار رانده میشن و گفت: آن را در نهایت به او مکث زمانی که تصمیم به پایان دادن او شرکت با همکاری دلوت بسته است.

Agaton Howes صاحب قلب بری یک شرکت واقع در فوند دو لک رزرو در کلوکت که ایجاد سفارشی طراحی گرافیک بر اساس Ojibwe داستان و هنر است. او نمی تواند چشم پوشی از مراحل دولت گرفته شده است که او گفت: لطمه زدن به محیط زیست و جوامع خاص — که اجرای مخالف به او و شرکت در آزمون ،

"من باید به چین با ارزش من و جامعه من را ارزش. من تا به حال به یک سخت تصمیم گیری های مالی. آن واقعا ترسناک بود," او گفت:. "اما من احساس ... که در حال حاضر زمان برای ما و ما کوچک پلت فرم می گویند این چیزی است که ما اعتقاد داریم و این چیزی است که ما در مورد مراقبت."

به طور خاص او مخالف استقرار ماموران فدرال به جوامع و دولت تصمیم گیری است که او را تهدید می کند گفت: زمین و آب است.

پس از ساخت و اعلام کرد او تصمیم Agaton Howes گفت: او را دریافت حمایت گسترده و تماشا فروش صعود به جمعه سیاه سطوح. شرکت او اهدا خواهد شد باقی مانده Duluth, موجودی بسته به محلی های غیر انتفاعی Agaton Howes گفت.

سگا کاهش یافته است به نظر سوال در مورد موضوعاتی که معترضان حمایت که شامل مخالفت با معدن در حوزه مرز آب قایق رانی منطقه بیابان.

پس از این دیدار گفت: Duluth, بسته دیده است یک چشم انداز مثبت در فروش و که اکثر نظرات او می شنود و مثبت بوده است. اما حملات و تهدیدات علیه خود و خانواده کارکنان "قابل قبول نیست."

سگا لیست تعدادی از کسب و کارهای دیگر از جمله اپل, General Motors, آمازون و بیشتر آن را امضا کرده اند متعهد "که من فکر می کنم خواهد بود تکان دهنده برای افرادی که می خواهید به سعی کنید برای نابود کردن و/یا تحریم یک شرکت."

"در یک کسب و کار بدون توجه به آنچه تصمیم گیری شما را, شما را به کسی خوشحال و شما نا امید برخی از مردم," او گفت:. "این نه اولین و نه آخرین باری است که وجود دارد می تواند مقاومت مواجه علیه شرکت ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن