Amala شانکار(1919-2020): "پایان یک دوره در تاریخ کشور'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 8:40:00 am Amala شانکار درخشان رقصند

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 8:40:00 am
Amala Shankar, Dancer Amala Shankar, the legacy of Amala Shankar, Amala Shankar obituary, indian express, indian express news Amala شانکار درخشان رقصنده که در زمان روی کار سخت از انتشار Uday شانکار میراث برای نسل جدید, رقصنده گذشت در خواب خود را امروز. (اکسپرس عکس Subham Dutta)

پس از مرگ برجسته رقصنده و طراح رقص Amala شانکار در اینجا در صبح روز جمعه سیاستمداران و هنرمندان با صدور پیام تسلیت و حتی به خانواده اش غصه دار.

شانکار که مبتلا بوده اند از سن بیماری بر اثر ایست قلبی در خواب خود را. او 101.

شانکار نوه و رقصنده Sreenanda شانکار نوشت: در Facebook "امروز من 'Thamma' سمت چپ ما در سن 101. ما فقط جشن تولد او در ماه گذشته. احساس بی قراری که هیچ پرواز از بمبئی به کلکته. دل شکسته ممکن است روح او در آرامش استراحت. این پایان یک دوران است. شما را دوست دارم 'Thamma'. با تشکر از شما همه چیز است. #AmalaShankar."

آخرین مراسم انجام شد با تمام افتخارات دولت در Keoratala Ghat در کلکته در روز جمعه. اکسپرس

بازیگر و رقصنده Mamata Shankar, Amala شانکار دختر گفت: "مادر من همیشه می خواستم چنین صلح آمیز مرگ است. امروز او در گذشت در خواب خود را. او می خواست این. هر کسی که در اطراف او آموخته است و بسیار از او."

وزیر Mamata بانرجی گفت: Amala شانکار مرگ بود جبران ناپذیر از دست دادن در دنیای رقص.

"غمگین در حال عبور به دور از افسانه ای danseuse Amala دی. او یک الهام بخش برای رقصنده در سراسر دنيا ، او مرگ است پایان یک دوران است. ما تا به حال اعطا بنگا Bibhushan جایزه در سال 2011 ، من صمیمانه تسلیت به خانواده او و بسیاری از تحسین است. تسلیت به تمام اعضای خانواده از اواخر Amala شانکار از جمله Mamata Shankar Tanushree شانکار, دوستان, دانشجویان," بانرجی نوشت: در حساب های رسانه های اجتماعی.

چندین تحسین از یاد رقصنده گفت: مرگ او به ارمغان آورد یک پایان دادن به دوره. "او خیلی برازنده و پر از زندگی است. او الهام بخش بود" گفت: بازیگر و فیلمساز Aparna بهداشت ،

فیلمساز Goutam Ghosh گفت: "او بسیار علاقه مند بود از من و اغلب استفاده می شود به صحبت کردن با من از طریق تلفن. من رابطه خوبی با او. این از دست دادن بزرگ برای ما است."

بازیگر Soumitra Chatterjee همچنین گفت شانکار مرگ را به عنوان پایان یک عصر در هند تاریخ فرهنگی.

وزیر امور خارجه برای امور فرهنگی Indranil Sen گفت: آخرین مراسم انجام شد با تمام افتخارات دولت در Keoratala ghat در حضور خانواده و دوستان نزدیک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب