گسترش ambit, ICMR می گوید تمام علامتی افراد ممکن است آزمایش

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 7:43:36 am ICMR نیز خواست ب

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 7:43:36 am
coronavirus testing, ICMR testing, covid-19 testing, coronavirus, coronavirus india, Covid India cases, covid deaths in India ICMR نیز خواست بیمارستان های خصوصی و دفاتر و بخش عمومی واحد برای انجام تست آنتی بادی به عنوان یک نظارت و اندازه گیری.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) سهشنبه خود تجدید نظر Covid-19 تست استراتژی شامل "تمام علامتی افراد در هر بخشی از کشور". استراتژی به عنوان از آوریل 18, توصیه, تست, علامتی, افراد, اما محدود آن را به کسانی که در بیمارستان مهار مناطق و نقاط تماس از تایید Covid-19 مورد بهداشت و درمان و خط مقدم کارگران و کسانی که با سابقه مسافرت های بین المللی.

Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

عضو اپیدمیولوژی و نظارت نیروی کار تحت ICMR گفت: هند اکسپرس این اولین بار بود که تست توصیه شد برای علامتی افراد "بدون هیچ گونه مقدماتی."

"پس آزمون پیگیری و درمان است و تنها راه برای جلوگیری از گسترش عفونت و صرفه جویی در زندگی ضروری است که تست باید ساخته شود به طور گسترده ای در دسترس به تمام علامتی افراد در هر بخشی از کشور و تماس با ردیابی مکانیزم برای مهار عفونت ها بیشتر تقویت شود. ICMR توصیه می کند همه نگران دولت, دولت نهادهای دولتی و خصوصی به مراحل مورد نیاز برای مقیاس تست برای COVID-19 استقرار ترکیبی از تست های مختلف...," ICMR گفت.

ICMR نیز خواست بیمارستان های خصوصی و دفاتر و بخش عمومی واحد برای انجام تست آنتی بادی به عنوان یک نظارت و اندازه گیری. "این کمک خواهد کرد که در allaying ترس و اضطراب از مراقبت های بهداشتی کارگران و کارکنان اداری و غیره ، قبلی تست آنتی بادی مشاوره متمرکز بود در مهار مناطق مهاجر مراکز و امکانات بهداشتی است.

بخوانید | به عنوان Telangana رمپ تا تست پنج روز را تا یک سوم از کل موارد

با وجود جدید انواع تست کیت اضافه شده دسترسی به تست هنوز یک چالش بزرگ در یک کشور بزرگ مانند هند است. "وجود دارد یک نیاز قطعی برای افزایش اطلاع رسانی از تست با معرفی سریع نقطه از مراقبت از تست های تشخیصی. نیز وجود دارد مقدار در انجام serosurveys با IgG بر اساس آنتی بادی آزمایش در شرایط خاص. در نظر آن است که در حال حاضر به پیشنهاد اضافی شامل روش های تست برای بهبود دسترسی و در دسترس بودن تست در نقاط مختلف کشور" مشاوره گفت.

در حالی که قبلی آنتی ژن تست استراتژی ذکر شده در تنظیمات بهداشت و درمان جدید مشاوره مشخص می کند که همه دولت های پزشکی دانشکده ها و بیمارستان ها و همچنین معتبر خصوصی و بیمارستان ها و آزمایشگاه باید استقرار کیت تست. قبلی مشاوره به حال delinated گروه ها ممکن است برای تست آنتی بادی از جمله امنیت, پلیس, مطبوعات, روستایی, جمعیت کارگران و کشاورزان و شهرداری بدن کارکنان و رانندگان مسافرت هوایی کارکنان و زندانیان.

جزئیات | تنها 6 درصد هواکش تحت PM-مراقبت های تولید شده تا کنون

"از آنجا که بسیاری از تست های تشخیصی است که اضافه شده است, مشاوره متحده به استفاده از همه امکان جدید تکنیک های تشخیصی ... همه علامتی در مهار منطقه و یا خارج از آن و بیمارستان و یا خارج از آن. همه کسانی که علامتی باید آزمایش می شود" گفت: Rajni کانت پژو ICMR سر تحقیق مدیریت, سیاست, برنامه ریزی و پزشکی در ارتباط است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب