انگلستان به صورت ایرلند و پاکستان در تابستان بسته بندی شده برنامه

انگلستان میزبان ایرلند در سه مسابقه یک روزه بین المللی سری شروع در جولای 30 قبل از مصرف در پاکستان در یک بسته

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

انگلستان میزبان ایرلند در سه مسابقه یک روزه بین المللی سری شروع در جولای 30 قبل از مصرف در پاکستان در یک بسته بندی شده تابستان تقویم England & Wales, Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) اعلام کرد در روز دوشنبه.

ایرلند تیم ملی خواهد رسید در انگلستان و راه اندازی پایگاه خود را در Ageas کاسه ساوتهمپتون در جولای 18, قبل از مواجهه با قهرمان جهان در انگلستان در سه ODIs در همان محل.

دوم و سوم ODIs بین دو طرف خواهد بود در اوت. 1 و اوت. 4 بود.

ایرلند که در آخرین بازی بین المللی در برابر افغانستان در ماه مارس تنها مورد ضرب و شتم انگلستان یک بار در 10 ODI برخورد.

بازدید از کاپیتان اندرو Balbirnie تشکر کرد بانک مرکزی اروپا برای ایجاد یک زیستی-محیط امن برای سری که نشان دهنده ایرلند اولین وسایل جدید جام جهانی سوپر لیگ - روند تحصیلی برای 2023 مسابقات است.

"... بازی کریکت بین المللی است که یک افتخار بزرگ - و نه تنها ما که به دنبال به جلو به در حال حاضر, اما ما می شود مصرف در جام جهانی در حیاط خلوت خود را. که چالش نهایی است و ما آماده خواهید بود," او گفت:.

برنامه با پاکستان

پاکستان که وارد انگلستان در ژوئن 28 به قرنطینه جلوتر از دو جانبه سری را میزبان در سه آزمون و سه Twenty20 بین المللی.

این آزمون برای اولین بار برگزار خواهد شد از اوت. 5-9 در اولدترافورد قبل از این تیم های سر به ساوتهمپتون دوم (Aug. 13-17) و سپس آزمون سوم (Aug. 21-25).

سه T20 مسابقات برگزار خواهد شد در اولدترافورد با باز کردن بازی برنامه ریزی شده برای Aug. 28.

انگلستان را برمی گرداند به عمل زیر COVID-19 توقف با سه آزمون در برابر غرب هند با اولین مسابقه برنامه ریزی شده برای شروع در ساوتهمپتون در روز چهارشنبه بدون طرفداران در حضور.

"از آن گرفته شده و تلاش قابل توجهی و تخصص به ما اجازه می دهد برای رسیدن به یک موقعیت که در آن کریکت در حال حاضر آماده است و قادر به بازگشت به زمین از سطح نخبگان به تفریحی جیرجیرک" بانک مرکزی اروپا اجرایی تام هریسون در بیانیه ای گفت.

"ما مدیون بدهی های قابل توجه از قدردانی به بازیکنان کارکنان و مدیران کریکت غرب هند کریکت ایرلند و هیات کریکت پاکستان تمایل خود را برای همکاری و به بین المللی کریکت را به بالا و در حال اجرا است."

بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا را تایید کرد آن را نیز بررسی گزینه برای میزبانی انگلستان محدود اور سری در مقابل استرالیا در این تابستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن