Dubov افسردگی Karjakin

در کمتر از 24 ساعت Daniil Dubov ساخته شده جبران برای اجازه دادن به همکار-روسیه سرگئی Karjakin قلاب توسط توزیع

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

در کمتر از 24 ساعت Daniil Dubov ساخته شده جبران برای اجازه دادن به همکار-روسیه سرگئی Karjakin قلاب توسط توزیع 3-0 drubbing در سوم مینی بازی برای یک محل در نیمه نهایی از $150,000 Lindores صومعه سریع چالش در روز چهارشنبه.

Dubov های جهانی 2018 سریع قهرمان که خرد Karjakin 3-0 در اولین مینی بازی بیش از حد در حال حاضر طول می کشد در دینگ Liren. چینی No. 1 bounced بازگشت از 0.5-1.5 به سطح بازی در برابر هموطن یو Yangyi و در نهایت برنده 3-2.

نیمه نهایی دیگر ویژگی های قهرمان جهان مگنوس کارلسن و هیکارا ناکامورا.

نتایج (یک چهارم نهایی سوم مینی بازی): Daniil Dubov (Rus) bt Serjey Karjakin (Rus) 3-0; Ding Liren (Chn) bt یو Yangyi (Chn) 3-2.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن