ولسوالی MP, Bihar, Telangana بیشتر در معرض COVID-19: نیشتر مطالعه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 3:33:47 pm ویجیاوادا: بهداشت و درمان کارگران جمع آور

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 3:33:47 pm
Lancet study, Lancet study on coronavirus, lancet study on coronavirus vulnerable states, coronavirus India updates, coronavirus vulnerable states, India news, Indian Express ویجیاوادا: بهداشت و درمان کارگران جمع آوری گرد و خاک نمونه برای COVID-19 تست. (عکس: PTI)

مناطق در Madhya Pradesh ممکن است بیشتر در معرض اثرات COVID-19 همه گیر و پس از آن در بحار و Telangana, با توجه به مطالعه در مجله لانست که ارزیابی چند شاخص های کلیدی مانند مسکن و بهداشت و نظام سلامت در این کشورها.

به گفته دانشمندان از جمله Rajib Acharya از جمعیت در شورای, دهلی نو, آسیب پذیری در پژوهش به معنای خطر عواقب ناشی از عفونت از جمله گسترش عوارض مرگ و میر و اثرات اجتماعی و اقتصادی همه گیر.

این مطالعه اشاره کرد که نه از 30 متحده — Madhya Pradesh, بیهار و Telangana, Jharkhand, Uttar Pradesh, ماهاراشترا در غرب بنگال Odisha و گجرات — دارای آسیب پذیری بالا به توان نهفته در این COVID-19 بیماری همه گیر.

آن دارای آسیب پذیری های از ایالات متحده به این بیماری همه گیر در یک مقیاس از صفر به یک اندازه گیری با استفاده از 15 شاخص در پنج حوزه — اجتماعی و اقتصادی ، جمعیتی ، مسکن و بهداشت اپیدمیولوژی و سلامت سیستم.

"ما شاخص با هدف کمک به برنامه ریزان و سیاست گذاران به طور موثر در اولویت بندی مناطق برای تخصیص منابع و اتخاذ استراتژی های کاهش ریسک برای بهتر آمادگی و پاسخ به COVID-19 اپیدمی" دانشمندان از جمله Rajib Acharya از جمعیت شورای دهلی نو اشاره کرد ،

آنها شناسایی تعدادی از مناطق آسیب پذیر در هند است که در حال حاضر لازم نیست که تعداد زیادی از COVID-19 موارد اما می تواند به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

گفتند تعدادی از مناطق در نه زیادی متحده — Bihar, Madhya Pradesh, Telangana, Jharkhand, Uttar Pradesh, ماهاراشترا در غرب بنگال Odisha و گجرات واقع در هر منطقه از کشور به جز جنوب شرق بود بالا و به طور کلی آسیب پذیری.

به گفته محققان این کشورها نیز آسیب پذیری بالا با توجه به بیشتر از پنج حوزه.

Madhya Pradesh تا به حال به طور کلی آسیب پذیری نمره یک با هند در انتهای دیگر با یک نمره از صفر ساخت آن حداقل آسیب پذیر است.

آروناچال پرادش و هیماچال پرادش شد و دو کشور دیگر در پایین به طور کلی آسیب پذیری پایان از مقیاس.

"اگر چه ما قصد نبود به پیش بینی خطر ابتلا به عفونت برای یک منطقه یا یک کشور ما مشاهده شباهت بین آسیب پذیری و در این زمان غلظت COVID-19 موارد در سطح دولت" آنها نوشت: در مطالعه است.

با این حال محققان گفتند این رابطه روشن بود برای مناطق و اضافه کرد که بهتر جمع آوری داده ها در این سطح منطقه ای می تواند کمک به ایجاد تصفیه شده بیشتر ارزیابی آسیب پذیری در ایالات مربوطه می باشند.

آنها همچنین اضافه شده است که داده های مورد استفاده در این مطالعه دو تا پنج سال است و نه ممکن است دستگیر کرده اند آسیب پذیری خوبی در مناطق که در آن تغییرات سریع رخ داده است تا به امروز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن