مزه خود را خرد شده سالاد با این مزه لیمو دستور پانسمان

کودک, اسفناج, برگ سبزی در این خرد شده سالاد اسفناج با مزه لیمو پانسمان اما دسته ای من تا به حال بیشتر شبیه نوج

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

کودک, اسفناج, برگ سبزی در این خرد شده سالاد اسفناج با مزه لیمو پانسمان اما دسته ای من تا به حال بیشتر شبیه نوجوان یا حتی بزرگسالان به اندازه برگ. من عشق ورزیدن اسفناج تازه اما پیدا کردن برگ های بزرگ به سنگین اغلب نیاز به حذف ساقه های طولانی و یا یک چاقو برای برش برگ به عنوان ما می خوریم.

شربت خانه من جست و تبدیل مواد تشکیل دهنده است که نیش اندازه از جمله مینی خیار یکی از بزرگ تربچه, پنیر فتا, وتکه نازک پیاز قرمز و نخود و من نمی خواهم این فوق العاده-برگ اسفناج به غلبه بر آنها. بنابراین من گذاشته 4 فنجان نه چندان برگ اسفناج نوزاد رسیده برای من چاقو آشپز و خرد آنها را به نیم اینچ نوار ساقه و تمام. اسفناج محکم برگ اما سفت برگ خود را دگرگون بافت و ساخت آنها ظریف تر و آسان تر به ترکیب با مواد دیگر.

Use a large chef's knife to roughly chop the baby spinach leaves into half-inch strips, stems and all. Sarah Nasello / The Forum

با استفاده از یک چاقو آشپز به حدود ریز ریز کردن نوزاد برگ اسفناج به نیم اینچ نوار ساقه و تمام. سارا Nasello / انجمن

Chopping the spinach leaves makes their texture more delicate, so they will be easier to eat and better complement the other ingredients. Sarha Nasello / The Forum

سفت برگ اسفناج باعث می شود خود را در بافت ظریف تر به طوری که آنها آسان تر خواهد بود به خوردن و بهتر مکمل مواد تشکیل دهنده دیگر. Sarha Nasello / انجمن

من می خواهم برنامه ریزی شده به خانه ما سرکه بریزید به لباس سالاد — ساده ترکیبی از روغن زیتون فوق العاده خالص شراب قرمز, سرکه, نمک و فلفل. اما پس از آن در پشت یخچال و فریزر را به من تنهایی لیمو است که گدایی را شامل می شود. تمام اجزای این سالاد به خوبی کار با لیمو به خصوص نخود و پنیر فتا.

از آنجایی که من در حال حاضر می خواهم مخلوط پانسمان استفاده کردم فقط مزه از کل لیمو به آن را افزایش لمونی طعم بدون اضافه کردن بیشتر اسیدیته. نه تنها این گام ساده بالا بردن پانسمان با پانچ لیمو tartness اما آن را نیز در آنچه که من اسمش "مبارک تصادف."

Sarah's Chopped Spinach Salad features fresh baby spinach, red onions, mini cucumbers, chickpeas, radishes and feta cheese. Sarah Nasello / The Forum

سارا خرد شده سالاد اسفناج ویژگی های نوزاد تازه اسفناج, پیاز قرمز, کوتاه, خیار, نخود, تربچه و پنیر فتا. سارا Nasello / انجمن

یکی از خانواده من را به مکان های مورد علاقه برای مواد غذایی ایتالیایی — در جهان — Broders' Cucina در مینیاپولیس. هر زمان که ما بازدید از شهرهای ما هرگز بدون توقف در Broders' به ناهار و بار ماشین ما با غذا به خانه آورد.

در حالی که ما رقص در اطراف خود منوی ایتالیایی, پیتزا, پاستا, ساندویچ و اغذیه فروشی, غذاهای یک ظرف ما سفارش هر زمان خود را در سالاد یونانی که می آید به اندازه کافی بزرگ برای به اشتراک گذاشتن. این یک سالاد ساده لباس پوشیدن و با خوب و شگفت آور لیمو سرکه بریزید که من سعی کردم برای سال تکرار. من هرگز تصور نمی کرد که علاوه بر ساده از یک آید تپه قاشق غذاخوری لیمو اضافه اساسی ما خانه سرکه بریزید خواهد انجام ترفند.

A generous heaping of fresh lemon zest brightens up all the flavors and gives a tangy punch to this simple salad dressing. Sarah Nasello / The Forum

سخاوتمندانه آید تپه از تازه لیمو روشن تا تمام طعم و مزه تند پانچ به این ساده سس سالاد. سارا Nasello / انجمن

طعم این خرد شده سالاد اسفناج با مزه لیمو پانسمان کار را به خوبی با هم که من در حال حاضر ساخته شده است آن را سه بار در دو هفته گذشته. جفت آن را به خوبی با گوشت کبابی و ماهی, ساخت آن را یک انتخاب عالی برای یک شام با مخلفات یا ناهار سالاد فقط در زمان برای آخر هفته روز یادبود.

تفریح سالم و خوشمزه تعطیلات آخر هفته!

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای چاپ نسخه ای از این دستور

خدمت: 4 تا 6

مواد لازم سالاد:

4 فنجان نوزاد تازه اسفناج خرد شده را به نوار ½ اینچ گسترده

1 بزرگ تربچه در نیمه قطع و نازک

¼ فنجان پیاز قرمز نازک

2 کودک خیار برش به نیم ماه ¼ اینچ ضخامت

1/3 فنجان پنیر فتا هم پاشیده

1/3 فنجان لوبیا garbanzo تخلیه و شستشو

پانسمان و مواد لازم:

¼ فنجان روغن زیتون فوق العاده خالص

1 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

مزه از 1 لیمو (یا 1 آید تپه قاشق غذا خوری)

¼ قاشق چای خوری نمک کوشر

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

جهت:

محل پانسمان و مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه کوچک یا شیشه میسون و سپس ماهوت پاک کن زدن و یا تکان شدید تا به خوبی ترکیب شده و امولسیون. فتا پنیر در سالاد اضافه خواهد شد بیشتر نمک بنابراین صبر کنید تا طعم و تنظیم کنید تا پس از شما باید پرتاب سالاد با سس.

شروع با اسفناج, جای, سالاد, مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه متوسط. اضافه کردن تمام پانسمان و بازی شیر یا خط تا به خوبی ترکیب شده است. طعم و اضافه کردن ادویه به عنوان مورد نیاز است.

خدمت در کاسه برای خانواده-سبک تجمعات و یا در صفحات فرد برای ظریف تر ارائه شده است. باقی مانده را در یخچال به مدت 1 روز.

پیشبرد دبستان:

  • پانسمان را می توان ساخته شده و در یخچال تا 1 هفته.
  • مواد لازم سالاد آماده می توانید یک یا دو روز قبل از خدمت و یخچال تا آماده به خدمت.
  • برای بهترین نتایج صبر کنید به بازی شیر یا خط سالاد با سس تا زمانی که درست قبل از خدمت.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب