بیابان ملخ مارس نژاد در راجستان این موسمی هشدار فائو

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 12:15:51 am کشاورزان اسپری آفت ک

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 12:15:51 am
locust attack india, india locust attack, rajasthan locust attack, locust attack jaipur farners, indian express کشاورزان اسپری آفت کش ها برای کنترل ملخ در سری گنگانگر. (بایگانی)

پیش از باران های موسمی در راجستان به سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل متحد گفته است که در بیابان ملخ که اقدام غرب در حال انتظار برای بازگشت به دولت به بلوغ و تخم در حالی که پی در پی امواج از swarms خواهد رسید از جنوب ايران و شاخ آفریقا در هفته های آینده.

بیابان ملخ به طور معمول زندگی می کنند و نژاد در نيمه خشک/کویر منطقه از این رو مناسب بودن راجستان. همانطور که برای swarms از شاخ آفریقا فائو می گوید کسانی که از شمال سومالی مهاجرت می تواند به پرورش مناطق در امتداد هر دو طرف هند و پاکستان مرز.

آخرین ماه زمستان-تربیت swarms مهاجرت از جنوب غربی پاکستان به راجستان و برخی از swarms ادامه داد: به ایالت های شمالی این کشور برای اولین بار از سال 1962. این swarms در حال نوسان شرق و غرب و "این هجوم انتظار می رود به بازگشت به راجستان با شروع باران به سرعت در حال بلوغ و تخم" در فائو گفت: در 20 ژوئن به روز رسانی.

اما راجستان کشاورزی کمیسر Om Prakash گفت که آماده سازی این زمان در اطراف هستند "قوی تر" از سال گذشته است. برای تمدید کرد تهدید اطراف موسمی Prakash گفت: "ما تا به حال این اطلاعات پس زمانی که ما در تماس با آنها (FAO) و آماده سازی بیش از آنچه که ما در سال گذشته بود."

کمیسر گفت که بین آوریل 2019 و فوریه 15 سال 2020 بیش از 6 لاخ هکتار را تحت تاثیر قرار بود در این دولت در حالی که این رقم در حدود 2 لاخ هکتار است.

از این 2 لاخ هکتار به عنوان در هر Bansidhar صیفی جات اضافی مدیر (گیاهپزشکی), ملخ کنترل شده است در 1,84,252 هکتار از شنبه – 97,341 هکتار توسط ملخ هشدار سازمان و بقيه توسط دولت در بخش کشاورزی.

اولین swarms تا به حال وارد مرز مناطق Jaisalmer و سری گنگانگر در آوریل 11. در ماه مه swarms وارد 25 سایر مناطق از جمله جوداپور جیپور ، و در ماه ژوئن وارد شدند و سه منطقه. در حال حاضر آنها خال خال شده است در 30 از دولت 33 مناطق.

کشاورزی بخش تایید 120 وسایل نقلیه برای locust بررسی در حالی که یکی دیگر از 45 وسایل نقلیه تایید شده اند برای کنترل ملخ جدا از 800 تراکتور نصب شده سم پاش و همچنین از 3200 تانکر آب با تراکتور. همانطور که در بخش کشاورزی تراکتور نصب شده سم پاش شماره 450 سال گذشته "و ما نیز خواسته منطقه جمع به استفاده بیشتر به عنوان در هر محلی نیاز" Prakash گفت.

علاوه بر این کمیسیون گفت که در حالی که وجود دارد کمتر از بررسی تیم سال گذشته وجود دارد بیش از 200 بررسی تیم های حاضر در حالی که '40-50" آتش گردان استفاده می شود به طور منظم. علاوه بر این یارانه در آفت کش ها برای کنترل ملخ شده است از افزایش 50 درصد در سال گذشته به 100 درصد در این سال است. در مه 27, وزارت هواپیمایی کشوری نیز اجازه دولت به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای ضد ملخ عملیات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن