دهلی نو HC کمک های مالی وثیقه برای ex-Fortis بهداشت و درمان پروموتر Shivinder سینگ در مورد پول شویی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:08:38 pm Shivinder موهان سینگ دستگیر شد, در مورد

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 4:08:38 pm
shivinder singh, fortis healthcare promoter, shivinder singh money laundering case, indian express Shivinder موهان سینگ دستگیر شد, در مورد پول شویی در سال گذشته است. (فایل)

دادگاه عالی دهلی روز شنبه به قید وثیقه به سابق کارت قرمز بهداشت و درمان پروموتر Shivinder موهان سینگ در مورد پول شویی مرتبط با اتهام سوء استفاده از منابع مالی در Religare Finvest با مسئولیت محدود (RFL).

عدالت Anup Jairam Bhambhani که تلفظ سفارش از طریق ویدیو کنفرانس اعطا امداد به Shivinder در تجهیز یک فرد پیوند تومان یک کرور و دو وجوهی توسط اعضای خانواده lakh 25 تومان در هر.

قاضی همچنین به بررسی افسر اد به درخواست اداره مهاجرت برای باز کردن LOC در Shivinder نام برای جلوگیری از هر گونه سرزده خروج از کشور است.

دادگاه عالی تحمیل مختلف دیگر به قید وثیقه شرایط او از جمله این که او باید نه با رشوه دادن شواهد و یا نفوذ شاهد به طور مستقیم یا غیر مستقیم.

او دستگیر شد, در مورد پول شویی در سال گذشته است.

دادگاه عالی تا به حال محفوظ است منظور خود را در وثیقه درخواست در تاریخ 16 ژوئیه پس از شنیدن استدلال از مشاور برای Shivinder و اجرای مدیریت (ED).

اد تا به حال به مخالفت با وثیقه پذیرفت و گفت که در حال حاضر مورد پول منحرف شد از طریق یک شبکه پیچیده از معاملات و پیدا کردن دنباله آسان نبود.

RFL یک گروه از شرکت REL – Religare شرکت با مسئولیت محدود که قبل از ارتقا توسط Malvinder سینگ و برادرش Shivinder سینگ.

این EOW ثبت نام یک شاه در مارس سال گذشته پس از آن دریافت شکایت از RFL را Manpreet سوری در برابر Shivinder, Godhwani و دیگران ادعا که وام های گرفته شده توسط آنها را در حالی که مدیریت این شرکت اما پول سرمایه گذاری شده در شرکت های دیگر. اد تسلیم مورد پول شویی بر این اساس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن