FM Nirmala Sitharaman سخنرانی نکات برجسته: اصلاحات ساختاری در زغال سنگ, دفاع, تولید, حمل و نقل هوایی و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: May 16, 2020 6:54:57 pm وزیر دارایی Nirmala Sitharaman د

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: May 16, 2020 6:54:57 pm
Explained: What is the ‘One Nation, One Ration Card’ system announced by the Finance Minister? وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در یک کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو. (اکسپرس عکس: Anil Sharma)

در tranche چهارم از coronavirus بسته محرک اقتصادی اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman شنبه اعلام کرد اصلاحات ساختاری در هشت بخش — زغال سنگ, مواد معدنی, دفاع, تولید, حریم هوایی, مدیریت فرودگاه, MRO قدرت شرکت های توزیع در UTs فضا و انرژی اتمی.

اطلاعیه بودند بخشی از تجمعی بسته تومان 20 lakh کرور نزدیک به 10 درصد از تولید ناخالص داخلی به منظور کمک به بخش های مختلف اقتصاد توفان در سراسر کشور مستند در پی بیماری همه گیر کوروناویروس. این برای اولین بار اعلام کرد نارندرا نخست وزیر در اوایل این هفته.

تومان 20 lakh کرور محرک شامل دولت آوریل 27 اعلام Rs 1.7 لاخ کرور بسته به صورت رایگان foodgrain و پول نقد به فقرا به مدت سه ماه و بانک مرکزی هند (RBI) اقدامات تومان ارزش 5.6 لاخ کرور.

Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی به روز رسانی های زنده

قبل از شنبه, اطلاعیه ها, Sitharaman اعلام کرده بود اقدامات امداد برای میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) مهاجر کارگران و کشاورزان و فروشندگان خیابانی و بخش کشاورزی و فعالیت های متفقین.

نکات برجسته کلیدی از Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی:

# در tranche چهارم FM گفت: تمرکز چهارم محرک خواهد بود زغال سنگ, مواد معدنی, دفاع تولید مدنی و بخش حمل و نقل هوایی توزیع برق و شرکت ها در سرزمین های اتحادیه فضا بخش و انرژی بخش است.

# او گفت: اقدامات انجام شده در طول سالهای اخیر عبارتند از: fast track سرمایه گذاری ترخیص از طریق تقویت گروه از دبیران. پروژه توسعه تلفن همراه راه اندازی شده است در هر وزارت برای آماده سازی investable پروژه ها و هماهنگی با سرمایه گذاران و دولت/دولت مرکزی.

# FM شفافی است که کشورهای در حال رتبه بندی در جذابیت سرمایه گذاری به رقابت برای سرمایه گذاری های جدید و اضافه کرد که طرح های تشویقی برای ترویج قهرمان جدید بخش راه اندازی خواهد شد در بخش هایی مانند انرژی خورشیدی PV تولید و پیشرفته همراه باتری سازی.

# به عنوان بسیاری از 3,376 قطعات صنعتی/شهرک/SEZs در 5 لاخ هکتار نقشه برداری شده در اطلاعات صنعتی سیستم (IIS). تمام پارک های صنعتی خواهد بود و رتبه در 2020-21, او گفت:.

Commericial معدن زغال سنگ توسط بخش خصوصی, پایان انحصار دولت

# از همه مهمتر FM اعلام کرد تجاری معدن زغال سنگ توسط بخش خصوصی, پایان انحصار دولت در این بخش است.

# او گفت: تجاری معدن انجام خواهد شد در درآمد های ساز و به جای رژیم ثابت روپیه/تن. نزدیک به 50 بلوک خواهد شد ارائه شده برای مناقصه.

# Sitharaman گفت: این کار در حال انجام است به کاهش واردات قابل تعویض زغال سنگ و افزایش اعتماد به نفس در تولید زغال سنگ. همچنین دولت سرمایه گذاری خواهد کرد 50,000 تومان کرور روپیه برای ساختمان تخلیه زیرساخت ها است.

# زغال سنگ تبدیل کردن بگاز و liquefication خواهد بود incentivised از طریق تخفیف در درآمد های او گفت: اضافه کردن ذغال سنگ تخت گاز متان (CBM) تولید نیز تشویق شود.

اصلاحات عمده در استخراج مواد معدنی

# FM اعلام کرد اصلاحات عمده در این معدن از مواد معدنی از طریق بدون درز کامپوزیت اکتشاف-تقدیر-تولید رژیم است.

# 500 بلوک از مواد معدنی به حراج گذاشته خواهد شد در یک کامپوزیت اکتشاف-تقدیر-معدن-تقدیر-تولید رژیم است.

# همچنین مشترک حراج بوکسیت زغال سنگ و بلوک انجام می شود به منظور ارتقاء صنعت آلومینیوم را در رقابت است. این کمک خواهد کرد که صنعت آلومینیوم کاهش هزینه های برق.

# او گفت: تمایز بین اسیر و غیر اسیر معادن حذف خواهد شد اجازه می دهد تا انتقال از معدن اجاره و فروش مازاد استفاده نشده و مواد معدنی منجر به بهره وری بهتر و تولید.

"را در هند برای اعتماد به نفس در دفاع تولید

# دولت اطلاع خواهد یک لیست از سلاح های/سیستم عامل برای ممنوعیت واردات با سال عاقلانه جدول زمانی و نیز اطمینان حاصل شود indigenisation وارداتی قطعات یدکی.

# یک بودجه جداگانه داده خواهد شد برای سرمایه داخلی تهیه

# دولت با هدف بهبود استقلال مسئولیت پذیری و بهره وری در مهمات تامین کنندگان توسط Corporatisation از مهمات کارخانه هیئت مدیره

# FDI حد در دفاع تولیدی تحت اتوماتیک مسیر مطرح شود از 49 درصد به 74 درصد

# دولت شروع به محدود به زمان دفاع تدارکات و سریع تر تصمیم گیری با راه اندازی یک پروژه واحد مدیریت (رهبری) برای حمایت از قرارداد مدیریت; واقع بینانه تنظیم ستاد کيفي سلاح/سیستم عامل; تعمیرات اساسی محاکمه و روش تست

هواپیمایی اصلاحات را در مورد 1,000 تومان کرور روپیه در سال

تنها حدود 60 درصد از هند حریم هوایی است آزادانه در دسترس است. این به این معنی هواپیمایی معمولا پرواز راه دیگر. برای کمک به توجیه این FM Sitharaman می گوید: محدودیت در استفاده از فضا هوا خواهد بود کاسته طوری که غیر نظامی پرواز می شود کارآمد تر. این را در مجموع به نفع تومان 1000 کرور روپیه در سال برای بخش حمل و نقل هوایی. این را نیز کاهش استفاده از سوخت و زمان منجر به اثرات مثبت زیست محیطی.

شش فرودگاه به قرار داده تا برای حراج

# دولت اعلام کرده است که شش فرودگاه برای حراج زیر یک PPE مدل. درآمد سالانه از این در دور اول می تواند آمد تا تومان از 1000 کرور روپیه/سال با اضافی downpayment از 2,300 تومان کرور روپیه برای فرودگاه اقتدار هند است.

# اضافی سرمایه گذاری خصوصی بازیکنان در 12 فرودگاه در دور اول و دوم هستند و انتظار می رود را در حدود 13,000 کرور

# شش فرودگاه قرار داده خواهد شد برای سومین دور از مناقصه

هند برای تبدیل شدن به جهانی hub برای هواپیما MRO

اکثر هواپیما — داخلی و دفاع — پرواز در خارج از کشور برای تعمیرات. با توجه به این که دولت اعلام کرده عقلانی تعمیر و نگهداری, تعمیر و تعمیرات اکوسیستم به نفع تعمیرات و نگهداری در کشور

سیاست تعرفه اصلاحات

# حقوق مصرف کننده:

* DISCOM ناکارآمدی نه به بار, مصرف کنندگان
* استانداردهای خدمات و ارتباط مجازات برای DISCOMS
* DISCOMS مناسب برای اطمینان از قدرت; بار ریختن به جریمه

# ترویج صنعت

* کاهش تدریجی در مقطع یارانه
* زمان محدود اعطای دسترسی باز
* نسل و انتقال پروژه توسعه دهندگان به انتخاب رقابتی

# پایداری بخش

* هیچ نظارتی دارایی
* پرداخت به موقع gencos
* DBT از یارانه; هوشمند اعتباری متر

خصوصی سازی distriution در UTs

#زیر-عملکرد مطلوب از قدرت توزیع و عرضه

# قدرت گروه ها/نرم افزار, در سرزمین های اتحادیه خواهد بود خصوصیسازی کنند

# ارائه یک مدل برای شبیه سازی توسط آب و برق دیگر در سراسر کشور

دولت برای تقویت بخش خصوصی در سرمایه گذاری های اجتماعی-پروژه های زیربنایی

دولت می گوید که تقویت بخش خصوصی در سرمایه گذاری های اجتماعی-پروژه های زیربنایی مانند بیمارستان توسط بازسازی زنده ماندن شکاف طرح بودجه. کل مبلغ سرمایه گذاری برای این بوده است که ثابت در 8,100 تومان کرور.

# دولت افزایش خواهد کوانتومی زنده ماندن شکاف بودجه تا 30 درصد هر یک از هزینه کل پروژه به عنوان VGF, توسط مرکز و دولت/قانونی بدن

# برای بخش های دیگر VGP موجود پشتیبانی از 20 درصد هر یک از GoI و متحده/Statutuory بدن باید ادامه

# پروژه های پیشنهاد شده توسط مرکزی وزارتخانه ها/دولت و نهادهای قانونی

بخش خصوصی داده می شود دسترسی به فضا بخش: Govt

# ارائه سطح میدان بازی برای شرکت های خصوصی در ماهواره, راه اندازی و فضا-خدمات مبتنی بر

# ارائه قابل پیش بینی سیاست و مقررات محیط زیست به خصوصی بازیکنان

# بخش خصوصی را مجاز به استفاده از ISRO و امکانات دیگر مربوط به دارایی های خود را برای بهبود قابلیت های

# پروژه های آینده برای اکتشافات سیاره ای فضا سفر و غیره را به بخش خصوصی

# لیبرال جغرافیایی داده های مکانی سیاست برای ارائه پاک-سنجش داده ها به tech-کارآفرینان

اصلاحات در بخش انرژی اتمی

# دولت برای ایجاد یک راکتور تحقیقاتی در PPE اساس برای تولید ایزوتوپ های پزشکی برای ترویج رفاه بشریت از طریق مقرون به صرفه برای درمان سرطان و بیماری های دیگر.

# دولت نیز ایجاد امکانات برای استفاده از تابش تکنولوژی مواد غذایی preservations دوباره در PPE حالت. این تکنولوژی را تعریف کشاورزی اصلاحات و کمک به کشاورزان است.

# دولت خواهد شد و در نهایت لینک هند قوی راه اندازی اکوسیستم به توافق هسته ای, بخش, برای تقویت همکاری بین امکانات پژوهشی و فناوری-کارآفرینان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن