جلسه توجیهی روزانه: سکوت در Depsang ممکن است مربوط به Pangong رزولوشن; 2 شرکت شروع به آزمایش های انسانی برای Covid واکسن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 8:37:37 am جولای 18, 2020: نگاهی به اخبا

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 8:37:37 am
top news briefing today, top news today, india latest news today, latest news, coronavirus india latest updates, india lockdown, rajasthan government crisis, ashok gehlot, sachin pilot جولای 18, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خواننده عزیز

بزرگ داستان

این راجستان حماسه غیر منتظره روز جمعه با کنگره متهم اتحادیه وزیر و یکی از خود را MLAs از توطئه برای سرنگونی Ashok Gehlot دولت پس از نوارهای صوتی پدید آمده که در آن آنها ظاهرا بحث در مورد "اسب معاملاتی". در یکی از مکالمات یک رهبر بی جی پی شنیده شد و گفت: "بگویید Sachin جی به نام خود را در لیست."

به عنوان سیاست حرارت در صحرا, دولت, رئیس سابق وزیر Vasundhara Raje گم شده در عمل. یک منبع نزدیک به Raje گفت که او نمی خواست به بخشی از تحولات پس از رهبری حزب "نمی نگه داشتن اطلاع در مورد حوادث و نه آنها هر گونه بحث و گفتگو با او".

از صفحه اول

هند همچنان سکوت چینی ورود به Depsang دشت می تواند نتیجه در وضعیت موجود ایجاد می شود که در مهم استراتژیک منطقه که در آن چینی را به طور موثر منتقل واقعی خود را کنترل قلمرو 18 متر به غرب یک بخش از امنیت ایجاد ترس است.

ناگهانی مستندات اعلام کرد با توجه بسیار کمی توسط دولت های ایالتی شروع به صدمه دیده است فعالیت های صنعتی در گیاهان واقع هر دو در داخل و خارج از مهار مناطق. آن است که ایجاد عدم اطمینان برای کارگران برنامه ریزی برای بازگشت به کار به عنوان اقتصاد در ادامه به بازگشایی پس از چندین مرحله از مستند و "باز کردن".

در بیهار را باگلپور تمرکز یک سری هند اکسپرس Covid خاموش است ضربه به آموزشی مربیگری اکوسیستم با هیچ نشانه ای از بازگشایی هر زمان به زودی. در حال حاضر بسیاری مشتاق پزشکان و مهندسین در حال مبارزه با آنلاین جایگزینی — کلاس های بیش از زوم تماس بگیرید.

همه گیر

در میان یک موش نژاد را یک Covid-19 واکسن یک زن و شوهر از آزمایش های بالینی توسط بهارات بیوتکنولوژی و Zydus Cadila شد لگد این هفته است. هند موسسه علوم پزشکی در پتنا تست بهارات بیوتکنولوژی را Covaxin شده تزریق می شود نه شرکت کنندگان ، واکسن. مشخص نیست که چگونه بسیاری از شرکت کنندگان Zydus است واکسینه حتی اگر این شرکت است که با هدف قرار دادن یک حجم نمونه 1,048 شرکت کنندگان است.

در کرالا وزیر Pinarayi Vijayan تایید کرده است جامعه گسترش ویروسو گفت که این عفونت در حال گسترش است و بسیار سریع در مناطق ساحلی تریواندروم. از نظر تیره و تار وضعیت وی افزود کامل مستند خواهد بود در نیروی در بیاورد و مناطق ساحلی از روز شنبه با مناطق متاثر آورده و تحت کنترل پلیس.

فراتر از Covid-19

کشاورزان در آسام دچار دو ضربه در این سال. در این مستند برای جلوگیری از گسترش Covid-19 ضربه زنجیره تامین از سبزیجات در زمان فروش و محصول جدید آسیب دیده بود توسط سیل که در اوایل این سال است. "در مستند من نمی تواند فروش ما تولید سبزیجات و گونی. و در حال حاضر وجود دارد این است که سیل آب در شاليزار زمینه این آسیب به محصولات کشاورزی می گوید:" یکی از نور جمال از برپتا منطقه.

20 سال تلاش برای عبور به پاکستان برای دیدار با خود را متهم تازه دستگیر شد توسط مرزی نیروی امنیتی در روز پنج شنبه. Zeeshan صدیقی عهده یک از 1200 کیلومتر سفر در این مستند برای اولین بار بر روی یک دوچرخه و سپس بر روی یک دوچرخه از اسمنبد به Kutch, برای دیدار با یک دوست و کسی که با او گفته است که در تماس از طریق رسانه های اجتماعی, پلیس گفت:.

ICYMI

و در نهایت

نزد یک معلم در اوایل روز است نه یک مبارک چشم انداز برای بسیاری از. اما نه Aamina Abdul شیخ. به عنوان Kaliash Ahir می رسد صبح امروز (یکشنبه) در خانه 11 ساله به سختی می تواند به جلوگیری از خودش و سراسیمه و او را در آغوش بگیرید. به عنوان آنها نشستن در طبقه رو در روی یکدیگر Ahir کردن ماسک صورت برای شروع گفتار درمانی جلسه ابتکار صورت گرفته توسط شهرداری احمدآباد شرکت به اطمینان حاصل شود که کودکان با نیازهای ویژه هستند بیش از حد مجاز سهم خود را از کلاس میان همه گیر محدودیت.

دهلی نو محرمانه: تحولات سیاسی در راجستان کشیده شده اند تعدادی از بازدید کنندگان به جال شاکتی وزیر Gajendra سینگ Shekhawat رسمی اقامت در دهلی نو. همه بازدید کنندگان—آنها سیاستمداران یا mediapersons—کردم یک چیز است برای برخی Shekhawat ساخته شده مطمئن شوید که آنها را به خانه ساخته شده و کوکی ها و کیک.

🎥 Dule کرنش تبدیل به یک احساس به اینترنت پس از رپ آهنگ مخمصه مهاجر کارگران رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن