COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در مینه سوتا در پایین ترین سطح از آوریل 1

روچستر, Minn. - تعداد Minnesotans بستری با توجه به این رمان coronavirus در پایین ترین سطح خود از مارس 1, با ت

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

روچستر, Minn. - تعداد Minnesotans بستری با توجه به این رمان coronavirus در پایین ترین سطح خود از مارس 1, با توجه به وزارت امور خارجه بهداشت ،

با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش منتشر شد پنج شنبه, 14 ژوئن در مجموع 369 نفر در بیمارستان بستری شدند برای COVID-19 با 186 از آنها در بخش های مراقبت ويژه.

که بدترین افراد بستری در یک روز داده می شود پس از مارس 1, زمانی که 369 نفر در بیمارستان بستری شدند برای ویروس.

MDH تایید 311 مورد جدید از این ویروس در یکشنبه که در ادامه به طور کلی روند نزولی از موارد جدید از مه 23. این روند در حال وقوع است در کنار رشد تعداد تکمیل آزمایشات ویروس.

بیش از 410,000 آزمون برای این ویروس انجام شده پس از وقوع آغاز شد. یکشنبه ششمین روز متوالی است که در آن هفت روز به طور متوسط برای جدید نتایج آزمون بالاتر از 10 ، 000.

از 14 COVID-19 مرگ و میر گزارش شده توسط MDH روز یکشنبه همه آنها بیش از 50 سال و 11 نفر از آنها ساکنان در مراقبت طولانی مدت و یا کمک امکانات زندگی.

به طور کلی 30,471 Minnesotans باید آزمایش مثبت برای coronavirus با 1,298 داشتن درگذشت بیماری و 26,090 داشتن بهبود و دیگر نیازی به جدا شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن