مینه سوتا دیوان عالی دریاچه Calhoun تغییر نام

ST. پل — بزرگترین دریاچه در مینیاپولیس را حفظ کنید نام داده شده به آن در سال 2018 مینه سوتا دیوان عالی کشور ح

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

ST. پل — بزرگترین دریاچه در مینیاپولیس را حفظ کنید نام داده شده به آن در سال 2018 مینه سوتا دیوان عالی کشور حکم چهار شنبه, مه 13.

نام رسمی خود را ادامه خواهد داد به دریاچه Bde Maka, اسکا, داکوتای نام زبان اول به آن داده شده و دوباره بازسازی شده دو سال پیش توسط وزارت امور خارجه از منابع طبیعی سفارش. پنج شنبه تصمیم علائم آخرین قسمت در یک حماسه است که زده است اختلاف نظر میان Minnesotans ترجیح می دهند که نام رسمی آن رفت برای بسیاری از زندگی خود را: دریاچه Calhoun.

قبلی نام شده بود در اعتراض به این دلیل که در قرن 19 سناتور ایالات متحده از ایالت کارولینای جنوبی و معاون رئیس جمهور John C. Calhoun پس از آنها این دریاچه rechristened حال دفاع از سیاه برده داری و قوانین با هدف قرار دادن آمریکایی های بومی. با اینحال نجات دریاچه Calhoun گروه در سال 2018 واصل طرح دعوی در دادگاه به دنبال خنثیسازی نام-تغییر دستور گفت: از DNR کمیسر فاقد اقتدار به موضوع آن است.

دولت قانون منع واحد محلی دولت از relabeling دریاچه که نام استفاده شده است برای بیش از 40 سال ذکر شده بود به عنوان مدرک. و در حالی که مینیاپولیس پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیره قبلا به دنبال تغییر این دریاچه را به نام خود — که هنوز هم مورد نیاز DNR تصویب Hennepin شهرستان هیئت کمیسیون بعد از تصویب یک قطعنامه اصرار DNR کمیسر به استفاده از قدرت خود را برای انجام این کار به جای.

یک دادگاه منطقه قبلا در یافت save-the-نام گروه را به نفع اما DNR پی و اعطا شد نقد و بررسی توسط دادگاه عالی ایالت که روز چهارشنبه در بر داشت روند تغییر نام به کافی بود. عضو قضات نوشت: روز شنبه که 40 سال محدود نمی شود به DNR کمیسر.

در بیانیه ای مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون که به نمایندگی از DNR در مورد مورد ستایش قرار داد این تصمیم به عنوان یک ضربه به میراث "برده داری و نسل کشی است."

"مردم از مینیاپولیس و DNR کمیسر تصمیم به حذف Calhoun نام از این دریاچه برای کاهش درد از که تاریخچه جشن می گیرند و به جای آن شأن و منزلت کسانی را که در اصل نام این دریاچه" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب