شورای جداول پیشنهاد برای حذف 'رئیس' از عنوان کارمند اداری برای جلوگیری از توهین به مردم بومی

نوح Schuchman شده بود انتظار برای دریافت یک عنوان تغییر دوشنبه, حسن نیت ارائه میدهد از دلوت شورای شهر. اگر نم

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

نوح Schuchman شده بود انتظار برای دریافت یک عنوان تغییر دوشنبه, حسن نیت ارائه میدهد از دلوت شورای شهر. اگر نمایندگان مورد تایید بود پیشنهاد او دیگر نمی خواهد به عنوان شناخته شده دلوت رئیس اداری افسر را به جای نام شهر administrator.

اما این شورا مطرح فرمان که اصلاح شهرستان منشور بنابراین به عنوان برای از بین بردن "رئیس" از Shuchman عنوان زیر منجر شهردار امیلی لارسون که همچنین قصد دارد به کوتاه شدن رئیس امور مالی Wayne پارسونز به عنوان مدیر امور مالی.

لارسون توضیح داد تمایل خود را برای دیدن "رئیس" حذف از شهرستان عناوین هفته گذشته گفت: "این زبان است که توهین آمیز است به افرادی که بومی هستند و در واقع توهین آمیز به بسیاری از مردم به ویژه هنگامی که وجود دارد این است که زبان های دیگر در دسترس است."

آلیشیا Kozlowski جامعه مسئول روابط برای شهرستان است که همچنین عضو فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa گفت: "بعضی اوقات کلمه "رئیس" استفاده شده است به عنوان من می خواهم بگویم یک نژادی لقب و آن را تبدیل به یک microaggression."

اما در شورا Derek Medved که در خدمت به عنوان مدیر عامل یک زنجیره ای از فروشگاه های راحتی, سوال این ادعا که "رئیس" است توهین آمیز مدت است. او پیشنهاد کرد که بحث در مورد عناوین شغلی بود نیازی حواس پرتی و گفت: "من زد من و کمپین قصد بازگشت به اصول است."

مگر اینکه پیشنهادی منشور تغییر بودند مطرح, Medved تهدید به رای دادن در برابر آن است. هر منشور تغییر می تواند تصویب شده توسط شورا تنها از طریق اتفاق آراء.

در بزرگ عضو شورا Arik Forsman گفت: پیشنهاد عنوان برای تغییر Schuchman به نظر می رسید متواضع و گفت که او تمایل به حمایت از آن. او کولر به این ایده از رفتن بیشتر گفت او را متهم به انجام دور با عنوان پلیس و آتش ندارند.

Schuchman ارائه شده برای نوشتن بیشتر دقت متمرکز بیانیه هدف به صورت پیشنهادی منشور تغییر قبل از بازگشت آن به شورا برای در نظر گرفتن.

اما منطقه 4 عضو شورا رنه ون بدون که بومی میراث ابراز ناامیدی.

"وقتی کسی با من تماس رئیس آره که بد است شما بچه ها که اتفاق می افتد," او گفت:. "که زبان استفاده شده است در برابر ما و آن را مضر. که چلیپا در اطراف این بحث است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب