کرالا: Kottayam اعتراض ساکنان حرکت را بسوزانند Covid قربانی BJP عضو شورا آشنایی پشتیبانی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 8:04:24 pm کرالا: ساکنان Muttambalam را

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 8:04:24 pm
Kottayam coronavirus protest, Muttambalam coronavirus protest, Kottayam covid burial, Kottayam burial protests, Kerala covid burial protests کرالا: ساکنان Muttambalam را مسدود ورود به هولوکاست تحت رهبری یک BJP عضو شورا.

اعتراض فوران در یک شهرداری در کرالا Kottayam منطقه پس از ساکنان محلی مخالف دفن یک Covid-19 قربانی در روز یکشنبه.

ساکنان Muttambalam را مسدود ورود به هولوکاست تحت رهبری یک BJP عضو شورا. آنها حاضر به تکان دادن با وجود این مقامات بهداشتی روشن است که فانی و باقی مانده از متوفی خواهد بود سوزانده طبق Covid پروتکل. مردم محلی باید نگرانی برای ساکنان در نزدیکی کوره های جسد سوزی. بخوانید در مالایالامی

کنگره MLA و دولت سابق وزیر Thiruvanchoor Radhakrishnan برگزاری مذاکرات با ساکنان برای حل و فصل بن بست.

مرحوم بومی Chungam سالم به در رمان coronavirus در کتیم کالج پزشکی بیمارستان در شنبه شب طبق گزارش های رسانه ها.

در مجموع 927 نفر در دولت تشخیص داده شد با Covid-19 امروز. با توجه به دولت وزیر بهداشت K K Shailaja از جدید فعال موارد 733 در حال موارد عفونت از طریق تماس با ما و تماس با منبع 67 روشن نیست. در همان زمان 689 بیماران را درمان شد امروز.

در میان موارد مثبت, 175 نفر از تریواندروم منطقه 107 از کسرگد منطقه, 91 از Pathanamthitta منطقه 74 در کلم منطقه 61 از Ernakulam district 57 در کالیکوت منطقه 56 از شرنور منطقه 54 در Kottayam منطقه 48 از ایدوککی منطقه 47 در Kannur منطقه 46 از Alappuzha منطقه 42 در palakkad, 41 از تریسور منطقه و 28 در Wayanad منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب