Coronavirus هند به روز رسانی جولای 6: موارد اینچ نزدیک به 7-لاخ علامت; مرگ و میر نزدیک 20,000

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:05:00 pm مردم درایو گذشته یک نقاشی دیواری ا

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:05:00 pm
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india مردم درایو گذشته یک نقاشی دیواری ارج نهادن به رزمندگان از COVID-19 در طول unlock-2 در دهلی نو در روز پنج شنبه, جولای 2, 2020. (Express Photo By Amit Mehra)

Coronavirus (Covid-19) هند به روز رسانی: هند ثبت یک روز پرش از 24,248 موارد در 24 ساعت گذشته, هل دادن این کشور در مجموع شمارش به 6,97,413 در روز دوشنبه. با 425 جدید مرگ و میر, مرگ و میر در ایستاده بود 19,693. هند پیشی گرفت و روسیه یکشنبه شب برای تبدیل شدن به کشور با سومین caseload از رمان coronavirus عفونت در جهان است. با این کشور ثبت کرده است بیش از 20 ، 000 موارد برای چهارمین روز متوالی.

تعدادی از بهبود ایستاده در 4,24,432 در کشور در حالی که یک بیمار به مهاجرت. وجود دارد 2,53,287 فعال coronavirus موارد در کشور با توجه به دولت داده است. "بنابراین 60.85 درصد از بیماران بهبود یافته اند تا کنون" وزارت گفت. با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در مجموع 99,69,662 نمونههای تست شده برای این بیماری در کشور تا 5 جولای با 1,80,596 فقط در روز یکشنبه.

اینجا بالای تحولات در هند:

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india یک کارگر بهداشت جمع آوری نمونه ای از یک مرد برای COVID-19 آزمون در یک مرکز در دهلی نو, شنبه, جولای 4, 2020. (Express Photo By Amit Mehra)

سه COVID-19 مرگ و میر در راجستان

راجستان گزارش سه COVID-19 کشته و 99 تازه موارد در روز دوشنبه با توجه به یک گزارش رسمی. در حالی که دو مرگ و میر گزارش شده از اجمیر, یک, مرگ یک بیمار از خارج کشور با در نظر گرفتن مرگ و میر به 459. تعداد کل coronavirus موارد مثبت در این دولت افزایش یافته است به 20,263.

از مجموع 99 تازه موارد حداکثر 27 مورد گزارش شده از بهرتپور. دیگر موارد گزارش شده از جیپور (24), الوار (12), Kota (9), رانی (8), Dausa (5) اودی پور (4), Rajsamand (3), Swai مادھوپر (3) و یک مورد در هر پالی ناگور, بیلوارا و اجمیر.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india بمبئی: سلامت کارگران پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) انجام معاینات بهداشتی از ساکنان Poddar وادی زاغه برای تشخیص COVID-19 موارد در ناپسندیده Parle شرق در بمبئی پنج شنبه, جولای 2, 2020. (PTI عکس)

10 مورد جدید در آروناچال پرادش شمارش افزایش می یابد به 269

ده نفر تست مثبت برای COVID-19 در آروناچال پرادش در شمال شرقی ایالت شمارش به 269 ارشد وزارت بهداشت گفت. از 10 سه از مجتمع پایتخت متشکل Itanagar, زیرو, Nirjuli و Banderdewa در حالی که هر دو از Namsai, Changlang و پایین Subansiri مناطق و یکی از بالا Subansiri رسمی گفت.

همه تازه موارد گزارش شده از جداسازی مراکز که در آن مردم قرار می گیرد تحت قرنطینه پس از بازگشت خود از کشورهای دیگر دولت نظارت افسر (SSO) L Jampa گفت. "همه همراه و معطوف به Covid مراقبت, مراکز," او گفت:.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india تست برای Covid در در, ماندالا, Anushakti نگر در بمبئی در روز جمعه.

کارناتاکا دولت مجموعه خط تلفن برای شکایات در بیمارستان انکار درمان

در کارناتاکا دولت راه اندازی تلفن رایگان round-the-clock تلفنی به تسلیم شکایت در مورد بیمارستان امتناع از قبول مشکوک coronavirus موارد است. پزشکی وزیر آموزش و پرورش K Sudhakar روز یکشنبه هشدار داد بیمارستان های خصوصی از عمل اگر آنها را تکذیب کرد ورود به کروناویروس بیماران و یا کاهش یافته است به انجام تست های گرد.

"اگر رد پذیرش بیمار می تواند تماس 1912. این یک 24×7 خط تلفن شماره. هر تماس این شماره را دریافت فوری کمک های" Sudhakar به خبرنگاران گفت:.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india Covid بیماران در Shehnai سالن ضیافت در دهلی نو. (Express Photo by Amit Mehra)

گوا دولت به گسترش دامنه تست به عنوان موارد افزایش

گوا برنامه های دولت برای گسترش دامنه COVID-19 تست در کشور با تعیین تیم های ویژه در اولیه مراکز بهداشت و سلامت جامعه به مراکز جمع آوری نمونه های مشکوک به کروناویروس بیماران وزیر بهداشت Vishwajit Rane گفته است. در حال حاضر نمونه برای COVID-19 تست های جمع آوری شده تنها در بیمارستان های منطقه در Margao (South Goa) و Mapusa (North Goa) و زیر منطقه بیمارستان در پندا (شمال گوا).

گوا گزارش 77 جدید COVID-19 نفر در روز یکشنبه در نظر گرفتن مجموع تعداد به 1,761. شده اند وجود دارد هفت مرگ و میر تا کنون به دلیل بیماری در دولت ساحلی است.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker,corona cases in india یک مسافر منتظر یک دولت اتوبوس در غرب بنگال را کلکته در ژوئن 30, سه شنبه. (اکسپرس عکس شاشی Ghosh)

تانه COVID-19 شمارش افزایش می یابد به 42,420 مرگ و میر می رسد 1,268

تعداد COVID-19 موارد در ماهاراشترا تانه منطقه رفته است تا به 42,420 پس از 1,878 بیشتر مردم آزمایش مثبت برای این بیماری مقامات روز دوشنبه گفت:. تانه شهر حساب برای بیش از 25 درصد از کل موارد در منطقه به عنوان هر یک تجزیه و تحلیل داده ها.

روز یکشنبه 1,878 مردم آزمایش مثبت برای coronavirus در نظر گرفتن تعداد موارد به 42,420 منطقه گفت: دولت در پزشکی بولتن. از تازه موارد Kalyan-Dombivali گزارش حداکثر 482 موارد به دنبال تانه شهر-373 ترانس بهیندر-303, اولاسناگر-251 و Navi Mumbai-191. باقی موارد گزارش شده از سایر مدنی محدودیت در این منطقه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن