Anjuman-e-Islamia رهبر رزرو اتهام اغتشاش و

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:18:01 am یک رهبر محلی از Anjuman-e-Isl

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:18:01 am
Anjuman-e-Islamia leader booked on sedition charges یک رهبر محلی از Anjuman-e-Islamia در جامو و کشمیر متهم شده بود با فتنه و دیگر جرائم پس از ارائه یک سخنرانی که در آن او به نام برای افرادی که به ادامه ارائه نماز در مساجد. (بازنمودی تصویر)

یک رهبر محلی از Anjuman-e-Islamia در جامو و کشمیر بود روز شنبه به اتهام فتنه و دیگر جرائم پس از ارائه یک سخنرانی که در آن او به نام مردم برای ادامه نماز خواندن در مساجد و رد هر گونه تهدید از coronavirus.

Parvaiz شیخ احمد رئیس Bhaderwah واحد از سازمان رزرو شده است تحت مفاد بخش 124 A (فتنه) بخش 153 یک (ترویج دشمنی میان گروه های مختلف بر اساس دین و نژاد و محل تولد) بخش 505 B و 188 IPC (نافرمانی به منظور دیگری اعلام شده توسط بنده) علاوه بر بیماری های همه گیر عمل می کنند.

او نه دستگیر شده و تا کنون Bhaderwah SP راج سینگ Goria گفت.

در طول نماز جمعه در Bhaderwah, Parvaiz گزارش خواسته مردم continur ارائه عید نماز در مساجد به عنوان معمول و گفت که coronavirus مطرح شده بدون خطر است. او همچنین در این گزارش ادعا کرد که مسلمانان با آن مواجه شد جنایات در طول مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن