مربیگری حرکت آنلاین باگلپور ترس از دست دادن به دانش آموزان شهر

نوشته شده توسط Dipankar Ghose | باگلپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 3:42:31 am مربیگری مراکز

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Dipankar Ghose | باگلپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 3:42:31 am
coronavirus lockdown, online coaching Bhagalpur, city students, Zoom app, indian express news مربیگری مراکز بسته از ماه مارس رسید. (عکس: Dipankar Ghose)

در طول دو ماه گذشته هر روز برای 18 سال Nathu کومار یکسان بوده است. او squints به گوشی های هوشمند خود یادآوری هر زمان که او نمی تواند یک لپ تاپ به عنوان یک معلم در مربیگری مرکز توضیح می دهد که مفاهیم پزشکی بیش از یک زوم تماس بگیرید. معلم اغلب اشاره, نوشتن, هیئت مدیره, اما در صفحه نمایش کوچک هیئت مدیره است و حتی tinier. اتصال تکه تکه است و انجماد در چند لحظات حیاتی است. با 20 دانش آموز دیگر در تماس, معلم, نمی توانید صبر کنید برای هر یک و همه آنها را نادیده بگیرید.

تبدیل شدن به یک دکتر است و از زیباترین رویا برای جوانان مانند کومار در باگلپور. او امیدوار کلاس های مربیگری مانند بالا کافی برای ورود او طول می کشد در سال آینده. "اگر امتحانات برگزار می شود و در همه در این رای" او می افزاید.

باگلپور با ظاهری "شهر هوشمند" به عنوان ستاد منطقه و تمرکز از یک سری توسط هند اکسپرس برای درک اثرات در یک منطقه از Covid های مستند و تدریجی آنلاک شده به یک آموزشی hub بیش از دهه گذشته است. همراه با دانشگاه ها مانند باگلپور و Tilka Manjhi دانش آموزان در حال حاضر یک beeline برای مربیگری موسسات غذا به طیف وسیعی – از مشتاق پزشکان و مهندسین برای کسانی که امید به تبدیل شدن به مقامات دولتی و کارمندان دولت. در چند سال گذشته لژ فنر به خانه آنها.

این Covid خاموش کردن ضربه به این جوانه زدن اکوسیستم با هیچ نشانه ای از بازگشایی هر زمان به زودی. بسیاری از در حال مبارزه با آنلاین جایگزینی.

کومار می گوید: او هرگز با استفاده از زوم قبل و یا حتی یک ویدیو رابط. "ما پرداخت مربیگری موسسه 5,000 تومان در هفته است. متعدد معلمان آموزش افراد مختلف از طریق روز تمام در زوم. اغلب من نمی توانند درک کنند چه گفته است."

18-year-old ترس این مجموعه او را بیشتر به عقب در مسابقه برای پزشکی صندلی نسبت به "شهر کودکان". "آنها شده اند با استفاده از فناوری تمام طول زندگی خود را. تا کنون آنچه که ما فاقد منابع ما ساخته شده است تا برای ما کار سخت است. در حال حاضر ما کوچک تلفن های همراه و شبکه بد خواهد شد و ما قادر به رقابت؟"

Abhishek سینگ یک سال اول زبان انگلیسی افتخارات دانش آموز از B N و برادر خود را که در کلاس 12 به اشتراک گذاری یکی از گوشی های هوشمند بین آنها است. کالج خود را گاهی اوقات می فرستد یک ویدئو و یا پروژه های بیش از WhatsApp, اما در بیشتر قسمت ها او را ترک تلفن به برادر خود. یک IAS طالب Abhishek می گوید او در حال حاضر به تماشای تلویزیون اخبار شور و شوق به امید نگه داشتن پهلو به پهلو از کلی امور.

زمانی که مستند اعلام شد در پایان ماه مارس Abhishek و برادرش مجبور به ترک باگلپور تسلیم آنها باقی می ماند در خانه خود در Sultanganj, 30 متر دور در عجله بسر می رسانید. "مسائل ما است که هنوز هم وجود دارد. حتی اگر ما نشده اند و برای سه ماه تسلیم مالک می خواهد اجاره ماهانه تومان 2,000," Abhishek می گوید و اضافه کرد که با پدرش مجبور به نشستن در خانه و امور مالی خود تاکید کرد.

Anshu سینگ صاحب یک مدرسه در حال حاضر اجرا می شود یکی از باگلپور بزرگترین مربیگری موسسات تکنو نقطه. حتی اگر آن را به نظر نمی رسد بنابراین در حال حاضر آموزش آنلاین ثابت خواهد کرد که یک مزیت در دراز مدت است. "تکنولوژی آینده است و ما باید برای تنظیم. در حال حاضر یک معلم خوب می تواند از هر نقطه. من یک بمبی آموزش فارغ التحصیل از Jameshdpur. آن را نیز بسیار ارزان تر برای دانش آموزان است. هزینه زندگی در شهر دیگری هستند دیگر وجود دارد و دوره های آموزشی خود را با هزینه کمتر است. ما شارژ 20 ، 000 تومان به ازای هر دانشجو در دوره های آنلاین در حال حاضر برای 5,000 تومان. برای ما هم این کار وجود دارد به عنوان ورودی بسیار کمی هزینه. ما آبریز برای هر دو دانش آموزان و معلمان را به" سینگ می گوید.

او را باور نمی کند عدم دسترسی به فن آوری های دیجیتال و یا منابع خواهد داد و بیداد دانش آموزان است. "نگاه دانش آموزان خوب همیشه زنده ماندن به دلیل تعهد خود را," او استدلال می کند.

با عکس ها و دستاوردهای خود از جمله "دانش آموزان خوب" دیوار بیش از همه باگلپور, Pravin Jha, یک معلم متوسط در Sahu مدرسه در شهرستان ترس های آنلاین رونق بیشتر خواهد سوخت "تجاری آموزش و پرورش". "شما دانش آموزان بگویید که شما به من پرداخت و از جان گذشته به آنها پرداخت. پس از آن شما را به یک کلاس 40 دقیقه ای و هیچ پاسخگویی از معلم," او می گوید و اضافه میکند: "اجازه بدهید به شما یک سناریو. دانش آموزان از مناطق مانند کیشانگنج و Purnea خواهد اینجا زندگی می کنند پیش از آن. در حال حاضر آنها در روستاهای خود که سیل زده. چگونه می توانید آنها را مطالعه؟"

Pravin Jha هر چند منافع مقرره در ماده است. او اجرا می شود Gayatri تسلیم یکی از بزرگترین در باگلپور. با 30,000-40,000 دانش آموزان از یک سال آنها را catered به طور ناگهانی تخلیه شهر او می گوید تسلیم صاحبان در یک نقطه بیش از حد. هر مسافر را صرف به طور متوسط تومان 1000 در ماه برای اقامت به علاوه 50 تومان در روز به دو وعده غذا.

می گوید Jha: "ما باید 50-100 دانش آموزان در هر نقطه. آیا من مجبور به پرداخت کارکنان ؟ آیا شما می خواهید من را به آنها بیکار ؟ ما به اجاره پرداخت مالیات. است که متوقف شده است ؟ ما در حال درخواست از دانش آموزان برای پرداخت حداقل تا مارس. در حال حاضر زندگی دشوار است برای همه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن