ملخ حمله ردیاب: این کشورهای که در آن حشرات هستند به رهبری

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 31 سال 2020 5:21:42 pm ملخ حمله ردیاب: چند متحده و ات

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 31 سال 2020 5:21:42 pm
locust, locusts, locust attack, India locust attack, locust attacks, India news, Indian Express ملخ حمله ردیاب: چند متحده و اتحادیه مناطق از جمله اوتار پرادش و دهلی نو هشدار داده اند ممکن است در برابر ملخ حملات. (PTI)

ملخ حمله ردیاب: با هند مبارزه بدترین بیابان ملخ شیوع بیماری در سه دهه حشرات در حال حاضر آسیب دیده محصولات کشاورزی در پنج ایالت راجستان, Madhya Pradesh, Uttar Pradesh گجرات و مهاراشترا — با مرکز صدور یک هشدار به 12 متحده است.

با ملخ ویرانگر محصولات در اوتار پرادش را Sonbhadhra آمده است که سهم مرز با منطقه — Bihar, Chhattisgarh, Jharkhand — نیز کرده است. علاوه بر این, Uttar Pradesh را Prayagraj است که واقع در بخش شرقی کشور است و همچنین آماده شدن برای یک حمله احتمالی از آفات مهاجر پس از غرق ویران کردن در مزارع در جانسی.

در جنوب کشاورزان در حال نگه داشتن یک شب زنده داری در بیدر کارناتاکا به صحرا ملخ انتظار می رود برای رسیدن به از طریق غربی ماهاراشترا. علاوه بر این ملخ تهدید نیز آمار آندرا پرادش در روز پنج شنبه. در تامیل نادو هم swarms از یک ملخ گونه حمله ناف لاستیک و سایر محصولات کشاورزی در برخی از مناطق.

این ملخ شروع به ورود در راجستان در اطراف دو هفته اول آوریل بسیار جلوتر از حالت عادی ژوئیه-اکتبر طبیعی است. تا کنون ملخ حمله کرده اند عمدتا در Dausa در راجستان جانسی در اوتار پرادش و Chattarpur منطقه, Madhya Pradesh.

سازمان ملل متحد را سازمان غذا و کشاورزی (FAO) در بیابان ملخ مرکز اطلاعات گفت: چند موج پی در پی تهاجم می تواند انتظار می رود تا ماه ژوئیه در راجستان با شرق موج در سراسر شمال هند تا آنجا که بیهار و اوریسا به دنبال دلایل حرکات و بازگشت به راجستان در حال تغییر وزش باد همراه با باران های موسمی.

Locust attack: A joint fight by India and Pakistan, over the years حرکت ملخ. (منبع: سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد)

ملخ حمله ردیاب: کدام متحده ملخ به رهبری

👉 اوتار پرادش

با بیابان ملخ در حال حاضر ورود در جانسی این Prayagraj دولت های منطقه را آغاز کرده است در حال آماده شدن برای یک حمله ممکن است. "ازدحام ملخ است که انتظار می رود برای از بین بردن محصولات کشاورزی و درختان این منطقه تا حد زیادی. در پی احتمال حمله ملخ در شهرستان ما تست شده ماشین آلات و در حال حاضر ما در حال آمادگی برای مقابله با آن" آنی به نقل از Ajay Kumar Sharma, عضو تیم مبارزه با ملخ حمله کرد.

در ضمن در جانسی منطقه که در آن ملخ حمله کرد سه بار در یک هفته گذشته یک بخش کشاورزی گفت: با توجه به PTI که دقیق سمپاشی حشره کش ها به کمک دولت در مهار این تهدید به عنوان swarms پراکنده بود به مناطق دیگر.

توضیح داد | چگونه آنها وارد جدیت مشکل و راه حل آن

"آنها در حال حاضر به نقل مکان به مناطق همسایه از Madhya Pradesh و رفتن توسط باد جهت آن است که کمتر احتمال دارد آنها را وارد کنید جانسی منطقه. به دلیل رطوبت هوا و سرعت باد ازدحام بیشتر می تواند پراکنده از شوپری در Madhya Pradesh به للیتپور در اوتار پرادش. گروهی از 1.5 متر بود در راجستان الوار و آن را می توانید حرکت به سمت Bhangarh, ٹونک, Sawai Madhopur," این مقام گفت.

👉 ماهاراشترا

کشاورزان در روستاها در طول ماهاراشترا-گجرات مرز خواسته شده است تا برای شب زنده داری به خصوص در شب و در زمینه های خود را برای یک حمله احتمالی از ملخ swarms. بیابان ملخ که خوراک گیاهی به تازگی حمله Chikhaldara, Morshi, ورود, Katol و Ramtek مناطق در Vidarbha منطقه است.

دولت وزیر کشاورزی Dadasaheb Bhuse گفت: گروهی از ملخ وارد شده بود امراواتی منطقه از, Madhya Pradesh در مارس 24, اما در بخش کشاورزی و کشاورزان موفق به شروع سریع اقدامات لازم برای از بین بردن آنها.

طبق آخرین به روز رسانی ملخ هم اکنون می توانید وارد مناطق مجاور به گجرات مرزی مانند پلقر از کشور همسایه.

Locust attack: How they arrived, the seriousness of the problem, and ways to solve it عظیم گرمسیری ملخ ازدحام پرواز در آسمان جیپور

👉 تامیل نادو

Swarms از یک ملخ گونه حمله ناف لاستیک و سایر محصولات در بخش هایی از کشت و زرع و سلطه مناطق مانند Nilgiris تامیل نادو باعث نگرانی در میان کشاورزان است. کشاورزان در Poovankodu و Viyanur در Kanyakumari منطقه هم مرز با کرالا همچنین ادعا کرد که ملخ تا به حال تحت تاثیر موز و لاستیک محصولات PTI گزارش شده است.

اما دولت در روز شنبه گفت: این ملخ بومی و بیابان ملخ.

آن را توصیه به کشاورزان برای استفاده زیستی حشره کش مانند neemseed نفت برای محافظت از کشاورزی و باغداری محصولات. یک کمیته متخصص از تامیل نادو کشاورزی دانشگاه انجام یک بازرسی در Nilgiris و کریشنگیری مناطق و دریافتند که گونه که تحت تاثیر این محصولات کشاورزی در این مناطق در قسمت های غربی منطقه بودند محلی ملخ.

اما به عنوان یک احتیاط جمع از Theni, Coimbatore, تیروپور ساییده شدن Thirupattur, Nilgiris, Kanyakumari و Tenkasi که بیشتر آن هم مرز با کشورهای همسایه شده است به کارگردانی حفظ افروزی و مناسب اقدامات پیشگیرانه.

locust attack Delhi, Delhi locust attack, locusts attack, locust swarm Delhi, Delhi news, city news, Indian Express تا کنون ملخ حمله کرده اند عمدتا در Dausa در راجستان جانسی در اوتار پرادش و Chattarpur منطقه, Madhya Pradesh

👉 آندرا پرادش

ملخ بحران آندرا پرادش در روز پنج شنبه با swarms از بین بردن کشت محصولات زراعی در Dasappa جاده Rayadurga در Anantapuram منطقه. گزارش وجود دارد که در بیابان ملخ ممکن است حرکت به سمت مرکزی ساحلی, Andhra Pradesh از کریشنا و غرب Godavari مناطق.

یک گزارش در هندو به نقل از یک agrometeorologist از ایستگاه تحقیقات کشاورزی در Rekulakunta در آنانتاپور گفت: بیابان ملخ می حرکت به سمت کریشنا و غرب Godavari مناطق پس از دست زدن به کریمنگر, Jagityal و نلگندا مناطق در Telangana رفتن در حال حاضر نشانه هایی مانند جهت باد است.

در حالی که یک ملخ حمله شده است را رد کرد در مناطق آنانتاپور Kadapa یا Chittoor برخی از اماکن در Kurnool ممکن است تحت تاثیر قرار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب