چین فرستاده هل Pangong ادعا هند می گوید عقب نشینی بیش نیست

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 4:45:58 am ارتش کامیون در

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 4:45:58 am
ارتش کامیون در له در روز پنج شنبه. (عکس: ANI)

هل دادن کشور خود را ادعا می کنند به Pangong Tso که در آن سربازان چینی آمد و در 8 کیلومتری غرب نقطه ای که در هند می گوید: علائم خط کنترل واقعی, Sun Weidong پکن سفیر دهلی نو گفت: "چین سنتی مرسوم خط مرزی است که مطابق با لاک" در کرانه شمالی دریاچه.

او رد پیشنهادات است که چین گسترش آن ادعای ارضی در Pangong Tso.

سفیر ساخته شده است این اظهارات پیش از پنجمین دور مذاکرات میان فرماندهان سپاه از دو ارتش انتظار می رود در چند روز آینده.

صحبت کردن در یک وبینار برگزار شده توسط موسسه چینی مطالعات خورشید گفت که در کرانه شمالی Pangong دریاچه "چین سنتی مرسوم خط مرزی است که مطابق با لاک. و چنین موردی به عنوان چین گسترش آن ادعای ارضی. چین امیدوار است که نیروهای هندی را به شدت پایبند مربوط به موافقت نامه های دو جانبه و پروتکل های بین دو کشور و خودداری از به طور غیرقانونی عبور از لاک زدن به طرف چینی".

"با تلاش های مشترک از هر دو طرف مرز سربازان را رها در بسیاری از محلات این وضعیت بر روی زمین است د-افزایش و دمای پایین آمدن" او گفت:.

در پاسخ به سفیر اظهارات دهلی جدید گفته شده است "برخی پیشرفت ها" اما این روند از متارکه هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید.

Anurag Srivastava official, سخنگوی وزارت امور خارجی گفت: "شده است وجود دارد برخی از پیشرفت به سوی این هدف اما متارکه فرایند است که هنوز تکمیل نشده است." او گفت: فرماندهان ارشد دو طرف خواهد نشست در "آینده نزدیک" به کار گام در این زمینه است.

حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزي پژو گفت: بر اساس روابط دو جانبه. "ما انتظار داریم که طرف چینی را صمیمانه همکاری با ما برای تکمیل متارکه و د تشدید و مرمت کامل از صلح و آرامش در مناطق مرزی در اولین توافق به ویژه نمایندگان," او گفت:.

چینی بی میلی به قدم به عقب از Pangong Tso که در آن نیروهای خود را همچنان به اشغال ridgeline در انگشت 4, متوقف شده متارکه روند و به احتمال زیاد تمرکز مذاکرات میان فرماندهان سپاه. نظامی بن بست آغاز شد و اوایل ماه مه پس از چین و هند نیروهای نظامی به ضربات در کرانه شمالی دریاچه.

تهران در سخنرانی خود گفت: "چین است نه یک تهدید استراتژیک برای هند" و هشدار داد در برابر "مجبور de-کوپلینگ" از ارتباط است.

"چین طرفداران برنده برنده همکاری و مخالف صفر-مجموع بازی. اقتصاد ما به شدت مکمل هم آمیخته و به هم وابسته. مجبور افتراق است که در برابر این روند و تنها منجر به از دست دادن' نتیجه" خورشید گفت.

او همچنین هشدار داد در برابر هند افکار عمومی اصرار دولت در دهلی نو به تنظیم موقعیت خود در تایوان سین کیانگ هنگ کنگ و جنوب دریای چین.

تاکید کرد که "این نگرانی های من" خورشید گفت: "تایوان, هنگ کنگ, سین کیانگ و Xizang امور کاملا در چین امور داخلی و خرس در چین حاکمیت و امنیت است. در حالی که چین دخالت نمی کنیم در کشور دیگری در امور داخلی آن اجازه می دهد تا بدون دخالت خارجی و هرگز معاملات اصلی آن منافع هر دو."

خواسته در مورد چینی سربازان عبور از لاک در Galwan دره او نگهداری می شود که درست و غلط از Galwan دره حادثه است "بسیار روشن". "و من باید آن را بسیار روشن است که این مسئولیت است و نه در طرف چینی," او گفت:.

پس از ماه آوریل سال جاری گفت: "هند در خط مقدم نیروهای ساخت جاده ها و پل ها و زیرساخت های مانند که در طول Galwan دره. و این منجر به نمایندگی از طرف چینی از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک."

"و پس از این نمایندگی های هند طرف توافق کردند که برای برداشت آن مردم و از بین بردن زیرساخت های بود که در سراسر لاک. و در آنجا بود نشست بین فرماندهان سپاه در ژوئن 6," او گفت:.

"و سمت هند متعهد است که آنها نمی خواهد برود ... در سراسر آب دهان Galwan ولی به گشت و یا به منظور بالا بردن هر گونه زیرساخت ها است. اما متاسفانه در شب 15 ماه ژوئن هند خط مقدم نیروهای شکست این اجماع که رسیده بود با فرماندهان سپاه جلسه. و آنها رفت و در سراسر لاک دوباره. آنها حتی با خشونت حمله به سربازان چینی که در حال آمدن است به نمایندگی. و که منجر به بسیار خشن برخورد فیزیکی و درگیری میان دو طرف که منجر به تلفات," او گفت:.

خواسته در مورد تلفات در طرف چینی گفت: این حادثه ناگوار و "تفسیر" در مورد اعداد بودند "مفید نیست".

در تاخیر بیش از این روشن از لاک خورشید گفت: "هدف اصلی برای روشن شدن لاک است که برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی. اما اگر یک طرف یک جانبه delineates LAC که در آن درک خود در طول مذاکرات است که می تواند ایجاد برخی از اختلافات". "و خواهد شد که خروج از هدف اصلی برای روشن شدن لاک زدن. بنابراین ما امیدواریم که که سمت هند می تواند کار با چینی ها در همان جهت و در ادامه به فشار رو به جلو مذاکرات برای حل و فصل حل و فصل چارچوب مطابق با پارامترهای سیاسی یا اصول راهنما برای حل و فصل از چین-هند مرز سوالات," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب