J&K: SC سفارشات راه اندازی یک کمیته به نگاه به مطالبات برای مرمت از خدمات 4G

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 12:25:17 pm دادخواست به دنبال ترمیم اینتر

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 12:25:17 pm
jammu and kashmir, jammu and kashmir internet, sc on jammu and kashmir internt, 4g internet speed in Jammu Kashmir, J&K internet speed, coronavirus lockdown, covid 19 india lockdown, lockdown news, supreme court دادخواست به دنبال ترمیم اینترنت با سرعت بالا در جامو و کشمیر در نظر COVID-19 وضعیت.

دیوان عالی کشور روز شنبه دستور داد راه اندازی یک سطح بالا کمیته به نگاه به مطالبات بازگرداندن خدمات 4G در جامو و کشمیر. حاکی از این است که وجود دارد نیاز به یک تعادل بین حقوق بشر و امنیت ملی دادگاه راس به کارگردانی MHA وزیر به بررسی این کمیته ،

یک درخواست ثبت شده توسط 'بنیاد برای رسانه های حرفه ای به دنبال به دنبال ترمیم اینترنت با سرعت بالا در جامو و کشمیر در نظر COVID-19 وضعیت. J&K دولت اما در پی اخراج از درخواست و اصرار دارد که اینترنت با سرعت بالا را قادر به گسترش جعلی اخبار/شایعات و انتقال داده های سنگین فایل های (فایل های صوتی و تصویری) تبدیل خواهد شد شایع است و ممکن است مورد استفاده توسط terror لباس برای تحریک نیز در برنامه ریزی حملات.

در اوایل جلسه ارشد, مدافع ثانیه احمدی ظاهر می شود برای بنیاد برای حرفه ای های رسانه ای گفت: عدم دسترسی به خدمات 4G مؤثر است حق مردم به بهداشت و آموزش و پرورش. اینترنت 4G با سرعت مورد نیاز بود برای کسانی که مایل به مشورت با پزشکان آنلاین به طوری که ازدحام می تواند اجتناب شود در بیمارستان گفت و اشاره کرد که آنلاین شنوایی موارد توسط دادگاه ها غیر ممکن خواهد بود بدون 4G با سرعت. همچنین مدارس سراسر کشور را در حال حاضر معطوف به کلاس های آنلاین در نظر مستند به مطمئن شوید که دانش آموزان خود را از دست نمی, درس, او گفت:, و اضافه کرد که عدم 4G اینترنت قرار می دهد J&K دانش آموزان در یک نقطه ضعف.

SC به حال خود قضاوت مورخ 10 ژانویه 2020 گفت که آزادی بیان و آزادی تجارت و بازرگانی از طریق اینترنت هستند و حق اساسی در قانون اساسی و به این ترتیب نمی توان محدود و بدون پیروی از دستور قانون اساسی و باید با تست تناسب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب