شطرنج | ما در میان مورد علاقه های شما: Vidit

هفتم دانه هند ملحق خواهد شد این عمل در افتتاحیه فیده آنلاین المپیاد بین اوت 21 و 23 و تقریبا یک ماه پس از شروع

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

هفتم دانه هند ملحق خواهد شد این عمل در افتتاحیه فیده آنلاین المپیاد بین اوت 21 و 23 و تقریبا یک ماه پس از شروع آن. اولین از نوع خود تیم رویداد با 161 کشورهای شرکت کننده آغاز شده در روز چهارشنبه و نهفت در اوت 30.

معلوم نیست در فرمت

به زبان هندو روز چهارشنبه هندی, کاپیتان تیم Vidit Gujrathi اعتراف نمود که هنوز مشخص نیست در مورد فرمت هنگامی که هند پس از اتمام با آن درگیری در 25 تیم برتر را بدست آورد.

"زمانی که من چک روز سه شنبه وجود دارد که 40 تیم در بخش بالا تقسیم به چهار گروه 10 در هر. در حال حاضر من کشف تعدادی از کشورها می ایستد به کاهش 25. همانطور که در ایمیل از فیده این زمان از مرحله نهایی مسابقات خواهد بود تصمیم گرفت پس از ascertaining مناطق واجد شرایط تیم است.

به رهبری تیم هند که شامل سالمندان مانند Viswanathan آناند P. Harikrishna, K. Humpy و D. Harika, Vidit آن را دیدم به عنوان یک افتخار و یک فرصت برای بازگشت با یک مدال.

"بدون شک ما در میان مورد علاقه های شما. ما جوانان هستند و با استعداد ترین و به شدت تحت امتیاز (طبق سریع رتبه بندی). متوسط امتیاز از تیم (2419) منعکس نمی کند ما درست بازی قدرت است. با آناند در اطراف آن خواهد شد یک مزیت بزرگ برای هند است.

وضوح مورد نیاز

"از آنجایی که این مسابقات برای اولین بار در نوع خود (با هر شش عضو تیم از جمله مردان و زنان و جوانان) هنوز هم بسیاری از وضوح مورد نیاز است برای هر تیم قبل از شروع مبارزات انتخاباتی خود را. همه من می دانم این است که زمان-کنترل 15 دقیقه در ساعت برای هر بازیکن و پنج ثانیه افزایش هر حرکت," او گفت:.

"با آناند مشغول بازی در افسانه شطرنج, Hari دور در Biel و Humpy و Harika درگیر در سرعت شطرنج, من در ارتباط با تاریخ و اعضای تیم," او اضافه شده است.

صحبت کردن در مورد R. Vaishali بالا به عنوان یک ذخیره برای Humpy و Harika پس از ابتدا در نظر گرفته شده به عنوان یک کاربر بازی-عضو Vidit گفت: "او است که به وضوح در میان قوی ترین junior girls در این بازی است. به عنوان در این مسابقات قوانین تاریخ و عضو این تیم می تواند به عنوان یک ارشد بیش از حد. اما معکوس آن جایز نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب