المپیاد شطرنج: Anand Humpy تایید مشارکت

در حال حاضر در آشفتگی تمام هند فدراسیون شطرنج (AICF) رنج می برد یکی دیگر از ضربه زمانی که رئیس انتخاب استاد بز

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

در حال حاضر در آشفتگی تمام هند فدراسیون شطرنج (AICF) رنج می برد یکی دیگر از ضربه زمانی که رئیس انتخاب استاد بزرگ R. B. رامش استعفا از پست در روز دوشنبه.

به طور گسترده ای در نظر گرفته عاقل صدا در میان تمام این رویارویی در فدراسیون آن است که یاد گرفتیم که رامش یافت می شود آن را غیر ممکن است برای ادامه در بسیار-سیاسی محیط زیست است.

آخرین کلش

شاید آنچه ثابت ضرب المثلی آخرین کلش برای رامش بودند ناخوشایند تحولات پیش رو از این تیم برای آینده فیده آنلاین المپیاد از تاریخ 22 اوت 30.

در واقع رامش نقش فرض اهمیت در زمان سناریو با جهان فدراسیون شطرنج (فیده) رئیس جمهور Arkady Dvorkovich انتخاب به برقراری ارتباط با او در مورد اعزام تیم هند به آنلاین المپیاد پس از مدت AICF دفتر حامل به پایان رسید در ژوئن 25.

بیشتر AICF یکی از 54 ملی ورزشی فدراسیون (NSFs) که سالانه وابستگی می ایستد لغو تا 30 سپتامبر. ورزشی وزارت در زمان تصمیم گیری به تازگی پس از یک بخشنامه از دادگاه عالی دهلی نو.

در ضمن رهبری Viswanathan آناند و K. Humpy را تایید کرده اند مشارکت خود را در آنلاین المپیاد. بهارات سینگ چائوهان که منجر به یکی از دو جناح در AICF دریافت تأیید از بازیکنان است.

قبل از استعفا, رامش ارسال این تیم به فیده زیر برخی از تغییرات پیشنهاد شده توسط هر دو جناح.

رفتن رتبه قوانین مربوط به انتخاب قهرمان ملی Aravindh Chithambaram در آمد برای B. Adhiban. سابق قهرمان آسیا Tania Rt در اصل یک ذخیره در تیم زنان است جایگزین توسط R. Vaishali.

تامیل نادو دختر بچه اولین بار-انتخاب به عنوان کاربر در این تیم ساخته شده است راه برای Divya Deshmukh.

تصمیم به ترک کردن Tania گرفته شد و پس از او موفق به دیدار با AICF معیارهای انتخاب (برای تیم حوادث) بازی حداقل نه هنجار-بازی بیش از یک دوره شش ماه است. بین اکتبر 2019 و مارس سال 2020 Tania بازی تنها در هفت دور تیم ملی قهرمانی در فوریه.

تیم:

مردان: Viswanathan آناند و Vidit Gujrathi, ذخایر: P. Harikrishna و Aravindh Chithambaram; زنان: K. Humpy D. Harika, Bhakti Kulkarni و R Vaishali; تاریخ و پسران: Nihal سارین; رزرو: R. Praggnanandhaa; دختران تاریخ: Divya Deshmukh; رزرو: Vantika Agarwal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن