اتهامات افسر سابق لین باید کاهش یافته و در نور جدید فیلم وکیل می گوید

توماس Kiernan لین متهم است با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و قتل نفس خود را برای دخالت در پاسخ پلیس که قبل

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

توماس Kiernan لین متهم است با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و قتل نفس خود را برای دخالت در پاسخ پلیس که قبل فلوید مرگ است. دو تن دیگر از افسران سابق — J. Alexander Kueng و Tou Thao — شده اند به همین اتهام در حالی که یک چهارم Derek چوین بود که دیده زانو در Floyd گردن در یک کثیرالانتشار تلفن همراه, ویدئو, متهم است که به طور مستقیم مسئول فلوید مرگ آن شب.

در حرکات ظ شنبه, جولای 7, Lane, وکیل Earl Gray استدلال می کند که آن را "نه منصفانه و معقول" برای مشتری خود را به محاکمه. فیلم از خط و Kueng بدن فرسوده دوربین و همچنین عکس از داخل فلوید خودرو ایجاد نمی کند یک علت احتمالی برای اتهامات او چهره, خاکستری, گفت:.

فیلم خود منتشر نشده بود به مینه سوتا قضایی شعبه وب سایت. اما متن آن خاکستری گفت: رنگ و خط و دیگر افسران به عنوان تلاش برای به زانو در آوردن یک uncooperative و احتمالا مست فلوید در انتظار آمبولانس پاسخ.

خط و Kueng یافت فلوید پارک با دو مسافر دیگر شب مه 25 در خارج از جنوب مینیاپولیس فروشگاه رفاه در این دوره در پاسخ به یک تماس و خدمات از فروشگاه وی از سوی مامورین که فلوید پرداخت با استفاده از ارز تقلبی. لین مشاهده فلوید در حال حرکت در وسیله نقلیه به عنوان اگر او بودند برای رسیدن به چیزی در زیر صندلی راننده با توجه به متن سابق بدن فیلم دوربین در نقطه ای که خط کشید تفنگ خود را.

لین که در این نقطه بود که در روز چهارم در این کار بارها و بارها فریاد زد فلوید به منظور بالا بردن دست خود را و محل آنها را بر روی چرخ. فلوید با توجه به متن بود عذرخواهی فراوان. لین بازگشت تفنگ به جلد چرمی قرار دادن یک بار فلوید دست خود را مطرح.

"عیسی مسیح خود را نگه دارید f------ دست بر روی چرخ" لین نقل عنوان کرد و گفت در متن.

فلوید در یک نقطه اقدام به خروج از وسیله نقلیه بدون پلیس درخواست او را به انجام این کار. خط و Kueng در نهایت کشیده و او را از ماشین خود را با توجه به متن تفکر است که او ممکن است تلاش برای درایو کردن.

پس از جوراب توری, جوراب فلوید و جستجوی خود فرد تبدیل کردن یک لوله دو اقدام به زور او را به تیم ملی خود ماشین. گفت: او ترس فلوید مقاومت کشیده و پاهای خود باعث خط به می گویند که او را از نشستن با او رول ویندوز پایین و روشن کردن تهویه هوا با توجه به متن.

نزدیک به وسیله نقلیه یک وحشت فلوید کوبید به نقطه که در آن او بود "هدف قرار دادن چهره خود بر روی شیشه در تیم ملی و شروع به خونریزی از دهان او" با توجه به یک کپی از حرکت ظ روز شنبه. افسران آورده و سپس او را به زمین و جسمی مهار او.

خط بپرسید که آیا دو بار فلوید که به نظر می رسد به توان فیزیکی و پریشانی باید نورد را به سمت خود. چوین که در آن کمک با تماس بود و دو زانو بر فلوید گفت: نه.

"او را به ماندن قرار داده که در آن ما او را" چوین نقل شده است در متن به عنوان گفتن لین گفت که تکنسين بودند که در راه شرکت خود را به Floyd.

تماشاگران را به زودی شروع به فریاد در افسران به انتشار فلوید اما لین معوق به چوین بیشتر افسر ارشد به شیوه ای خاکستری گفت كه مطابق با آموزش های خود را.

پس از نزدیک به دو ساعت از خویشتن فلوید را درخواست منتشر خواهد شد و که او نمی تواند نفس بکشد رشد بیشتر از جان گذشته.

"من بگویید بچه ها من آنها را دوست دارم. من مرده ام" او نقل شده است در متن عنوان کرد و گفت.

فلوید بی توجه بود توسط تکنسین پزشکی لود او را به آمبولانس برای حمل و نقل به بیمارستان. لین با توجه به حرکات دادگاه همراه او و حتی تلاش برای احیای او.

خصوصی کالبد شکافی سفارش توسط وکلای مدافع برای Floyd خانواده بعد متوجه شد که او بر اثر خفگی به دلیل گردن و پشت فشار است. او همچنین آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

چون خط تا به حال هیچ راهی برای دانستن اینکه چه چوین قصد یا تفکر بود خاکستری استدلال می کند, او باید در نظر گرفته شود مقصر در Floyd مرگ است. خط را به نشستن با فلوید در تیم ملی و تصمیم گیری به همراه او در آمبولانس خاکستری گفت: بیشتر نشان می دهد لین علاقه ای به نگه داشتن فلوید از آسیب.

وکلای مدافع برای Floyd خانواده نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن