کارلسن کلاچ نشان می دهد

اوج حتی هیجان انگیز ترین مسابقات شطرنج می تواند گاهی اوقات خوب ضد آب و هوایی. تمام این می تواند با یک پایان سر

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

اوج حتی هیجان انگیز ترین مسابقات شطرنج می تواند گاهی اوقات خوب ضد آب و هوایی. تمام این می تواند با یک پایان سریع کسل کننده قرعه کشی. حتی یک پیروزی به دست آورده در دور نهایی به ارزش یک نقطه ممکن است به اندازه کافی برای متوقف کردن یک شبه رهبر.

کلاچ شطرنج می تواند ادویه تا آخر از مسابقات است. مگنوس کارلسن از نروژ و Fabiano Caurana ایالات متحده — جهان شماره 1 و 2 نشان داد که چگونه در آخر هفته گذشته در کلاچ شطرنج بین المللی سازمان یافته توسط ما بر اساس سنت لوئیس باشگاه شطرنج. و آنها در زمان خانه قابل توجهی پول بیش از حد.

کارلسن برنده رویداد آنلاین که انجام شده صندوق جایزه $265,000. نهایی شد بازی بیش از دو روز و 12 بازی.

روز یکشنبه قهرمان جهان برنده آخرین بازی, اثبات این است که او نمی تواند متوقف شود در هر قالب. که پیروزی به او سه نقطه, نمی, یکی, که معمولا مورد در شطرنج است.

بازی جالب

کلاچ شطرنج ایجاد شده توسط ما استاد بزرگ موریس اشلی, جالب است چرا که نقطه برای پیروزی متفاوت است با توجه به مرحله ای از یک بازی که در 12 بازی.

برای پیروزی در چهار بازی این است که ارزش یک نقطه در حالی که قرعه کشی بازخوانی نیمی از یک نقطه است. همان سیستم اعمال خواهد شد برای بازی هفت تا 10 به عنوان به خوبی.

اما در بازی های پنج و شش یک پیروزی با ارزش است دو نقطه و یک تساوی. دو بازی گذشته را ببینید یک پیروزی دادن سه امتیاز و قرعه کشی 1.5.

مسابقات در حال گسترش بیش از دو روز و در دو بازی گذشته هر روز به ارزش امتیاز بیشتری هستند.

آن باقی مانده است دیده می شود اگر این سیستم را پیدا نفع در دیگر مسابقات اما واقعیت این است که این دو برای اولین بار حوادث – وجود دارد که ما قبل از مسابقات بین المللی یکی – ارائه مقدار زیادی از هیجان است.

این کارلسن-Caruana نهایی به تنهایی تولید شده نه تعیین کننده نتایج و تنها سه تساوی. برای رسیدن به فینال کارلسن را شکست داد, Levon Aronian ارمنستان در حالی که Caruana بود outwitted همکار آمریکایی وسلی ،

کسانی که چهار تا به حال زدم جفری منتظر (ما) Leinier Domingeuz (US), اسکندر Grischuk (روسیه) و Maxime Vachier-Lagrave (Fra).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن