منچستر یونایتد چلسی, مهر و موم بالا-چهار لکه های بعد از لیگ برتر درام

منچستر یونایتد و چلسی مکان امن در لیگ قهرمانان با برد در روز پایانی فصل لیگ برتر در حالی که واتفورد و بورنموث

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

منچستر یونایتد و چلسی مکان امن در لیگ قهرمانان با برد در روز پایانی فصل لیگ برتر در حالی که واتفورد و بورنموث تنزل می شد همراه با پایین باشگاه نوریچ سیتی.

استون ویلا جان سالم به کاهش لطف 1-1 قرعه کشی در West Ham United که آنها را نقل مکان کرد به 35 امتیاز یکی بیش از بورنموث که به پایین با وجود 3-1 برنده شدن در اورتون و واتفورد که از دست داد 3-2 در آرسنال است.

یک ضربه پنالتی را از برونو فرناندز و دیر هدف از جسی Lingard به ایران 2-0 برنده در لستر سیتی که از دست رفته در لیگ قهرمانان با اتمام پنجم و باید به حل و فصل برای یک نقطه در لیگ اروپا.

چلسی به پایان رسید چهارم پس از 2-0 شکست ولورهمپتون واندررز با تشکر از اهداف ماسون کوه و آرسنال.

خوزه مورینیو را Tottenham Hotspur که درو 1-1 در کریستال پالاس نیز در لیگ اروپا پس از اتمام ششم.

این یک عصبی نمایش از ایالات در برابر آسیب زده لستر اما آنها به پایان رسید مبارزات انتخاباتی شکست نخورده در 14 بازی های لیگ برتر و با ماموریت خود را از به دست آوردن یک محل در لیگ قهرمانان انجام شده است.

تساوی در برابر ساوتهمپتون و وستهام به حال چپ ایران نیاز به حداقل یک نقطه در کینگ پاور استادیوم و در حالی که آنها دوباره نگاه خسته و عصبی در نمایش اوله گونار Solksjaer طرف کردم این کار انجام می شود.

Fernandes بود که مرکزی به ایالات افزایش در نیمه دوم از فصل, قرار, ایالات جلوتر در دقیقه 71 پس از آنتونی رزمی به پایین آورده شد در جعبه.

Unguarded هدف

پیروزی پیچیده شده بود تا زمانی که جایگزین Lingard سرقت لستر حافظ Kasper Schmeichel در لبه منطقه و چاک دار به unguarded هدف است.

"ما کمی خسته و پایه دار, من فکر می کنم هر کس می توانید ببینید. نبود یک کلاسیک" گفت: Solskjaer خواهد شد که در حال حاضر امیدوارم که این باشگاه در بازار نقل و انتقالات.

"این باشگاه می دانم آنچه که من احساس می کنم ما نیاز داریم و ما در حال رفتن به سعی کنید به آن را دنبال کنید و بیایید ببینید که در آن ما تا پایان" در نروژی اضافه شده است.

چلسی نیز مورد نیاز فقط یک نقطه در استمفورد بریج برای تضمین یک مکان در اروپا رقابت های باشگاه و فوق العاده و پا زدن رایگان از کوه و اعتماد به نفس پایان از لیورپول قرار داده و آنها دو گل تا شکستن — سرب گرگ ها هرگز تهدید به آسیب.

وجود تنش در پایین هر چند با ویلا مصرف سرب در غرب هم به لطف جک گریلیش در دقیقه 84 اما میزبان ضربه به عقب به سرعت از طریق آندری Yarmolenko ترک دین اسمیت طرف مشتاقانه در انتظار واتفورد را نتیجه.

واتفورد شده بود 3-0 را در زرادخانه اما Troy Deeney پنالتی و دنی ولبک هدف به اورلئانز امید.

آن را نمی شود اما برای این باشگاه است که اخراج مدیر نایجل پیرسون با دو بازی باقی مانده است.

"این است که بازتابی از کل سال است. نه کاملا خوب بوده است به اندازه کافی" گفت: کاپیتان Deeney.

"دلخراش است برای افرادی که کار در پشت صحنه و ما احساس متاسفم برای آنها. به عنوان یک باشگاه و به عنوان یک جامعه ما خواهد شد دوباره. در نهایت ما شده اند به اندازه کافی خوب است وجود دارد هیچ نقطه ای رقص در اطراف آن," او اضافه شده است.

واتفورد را وفات تضمین بقا برای ویلا که برنده ارتقاء ترم آخر.

"من خوشحال هستم افتخار و هر صفت برای رفتن با آن. بسیاری از مردم تا به حال ما تنزل اما ما خیلی سخت کار کرده اند ،

بورنموث مورد نیاز را به نفع خود و امیدواریم که نتایج دیگر رفت و راه خود را و خود را 3-1 برنده شدن در Goodison Park نیست به اندازه کافی برای نجات ادی هاو طرف از پایان دادن به پنج سال اقامت در پرواز بالا.

"آن غم انگیز و دردناک احساس در قلب من است. مشکل خود را هنگامی که شما احساس می کنید مانند شما اجازه دهید مردم" هاو گفت که گرفته بود این تیم از ردیف چهارم به بالا پرواز.

قهرمانان لیورپول گرد کردن فوق العاده خود فصل را با یک پیروزی 3-1 در نیوکاسل به پایان برساند و در 99 امتیاز 18 پیش از دوم قرار منچستر سیتی که خرد نوریچ 5-0.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن