بوندسلیگا | بایرن تخریب ولفسبورگ 4-0 به پایان فصل در بالا

بایرن مونیخ در حال حاضر تاج مونیخ در هفته گذشته برداشته لیگ جایزه در خالی ورزشگاه در روز شنبه پس از خرد کردن م

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

بایرن مونیخ در حال حاضر تاج مونیخ در هفته گذشته برداشته لیگ جایزه در خالی ورزشگاه در روز شنبه پس از خرد کردن میزبان ولفسبورگ 4-0 در هفته نهایی.

این مدافع که باید همسان یک باشگاه رکورد 25 بازی در تمامی رقابت ها بدون شکست و بدون شکست در بوندسلیگا در سال 2020 رفتم جلو در دقیقه چهارم با کینگزلی Coman توری از توماس مولر را 21st, کمک, در لیگ برتر.

Mickael Cuisance سپس rifled از 25 متر به صورت پر شور هدف در 37 و 20 ساله فرانسوی به دست آورده و یک پنالتی که منجر به جاشوا Guilavogui بودن ارسال با رزرو دوم. بوندسلیگا بهترین گلزن Robert Lewandowski تبدیل آن را برای خود 34th هدف از این فصل است.

این مهاجم لهستانی خود را به دست آورده پنجم بوندسلیگا بهترین گلزن و جایزه سوم خود را در یک ردیف. مولر پس از آن ساخته شده آن را 4-0 در دقیقه 79 به عنوان بایرن در زمان فصل خود را با هدف شمارش تا 100 یکی کمتر از لیگ رکورد تعیین شده توسط آنها را در فصل 1971-72.

"من فقط افتخار راه ما ارائه شده خود را در ماه گذشته گفت:" مربی Hansi تلنگر که به عنوان مربی موقت در ماه نوامبر. تلنگر است پس از امضای قرارداد 2023.

"بدیهی است که ما رها شدند تا ادامه بازی پس از coroanvirus شکستن. بنابراین در یک راه آن است که یک ویژه لیگ برای ما," او گفت: از اولین عنوان قهرمانی در اولین بازی خود در فصل به عنوان سر مربی در بوندس لیگا.

برای ولفسبورگ شکست را تکذیب کرد و آنها را مستقیم لیگ اروپا مرحله گروهی نقطه ترک آنها را در مکان هفتم.

این جایزه در مراسم خالی ورزشگاه ولفسبورگ بود و بازتابی از فصل است که قطع شد برای بیش از دو ماه در ماه مارس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

با خانواده و طرفداران و یا دوستان در غرفه برای به اشتراک گذاشتن شادی خود را با بایرن بازیکنان باقی مانده بودند به جشن لغو درخشان جایزه با یک تعداد انگشت شماری از باشگاه کارفرمایان در می ایستد.

بایرن می تواند بیشتر برنده نقره در هفته آینده با نهایی جام حذفی آلمان برابر بایر لورکوزن. آنها نیز هنوز در لیگ قهرمانان.

"آن خاص است, اما عجیب و غریب لحظه گفت:" فوتبال آلمان, لیگ, مدیر عامل مسیحی Seifert در آدرس قبل از مراسم جایزه.

"ما هرگز تجربه یک فصل پایان دادن به در یک راه بدون طرفداران, بدون سوت هیچ سلامتی.

"این است که بوندسلیگا ما می خواهیم اما تنها بوندسلیگا است که می تواند تحت شرایطی. این عنوان قهرمانی متعلق به همه ما به بازی فصل و پایان آن را با یک ورزشی قهرمان است."

آخرین مطالب