BJP استوکس اختلاف گفت: قتل محکوم با حضور کرالا سانتی عروسی دختر

توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 12:55:26 pm Veena ازدواج کردم به شاخص بهای

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 12:55:26 pm
Veena ازدواج کردم به شاخص بهای مصرف کننده(M) رهبر جوانان و DYFI ملی رئیس جمهور P A محمد Riyas در اینجا در صبح روز دوشنبه مطابق با COVID-19 پروتکل. (عکس)

بی جی پی در کرالا به استقبال جدال با مدعی بودند که قتل محکوم شرکت کرده بود در عروسی دختر رئیس وزیر Pinarayi Vijayan, solemnised در اقامتگاه رسمی در اینجا.

Vijayan که همچنین نگه داشتن خانه نمونه کارها باید روشن اگر محکوم کرده بود با حضور در ازدواج تابع BJP سخنگوی Sandeep Warrier نوشت: در یک Facebook Post.

Veena ازدواج کردم به شاخص بهای مصرف کننده(M) رهبر جوانان و DYFI ملی رئیس جمهور P A محمد Riyas در اینجا در صبح روز دوشنبه مطابق با COVID-19 پروتکل. ازدواج برگزار شد, صخره, خانه محل اقامت رسمی رئیس جمهوری با کمتر از 50 نفر متشکل از بستگان نزدیک و دوستان شرکت کننده.

Warrier توییتی است یک تصویر کلیک در عروسی که در آن یکی محمد هاشم یک محکوم که در آزادی مشروط است دیده می شود ایستاده در کنار تازه wedded زن و شوهر. هاشم یک از بستگان نزدیک Riyas بود در میان اعضای خانواده داماد که در حال حاضر در این مراسم است.

"این وزیر باید پاسخ دهد که آیا یک محکوم که در آزادی مشروط با حضور عروسی تابع در سانتی متر رسمی اقامت," او گفت:.

هر چند دادگاه عالی بودند تبرئه او apex دادگاه محکوم هاشم در سال 2017 به مدت هفت سال در مورد مربوط به قتل یک RSS فعال 24 سال پیش.

در ضمن فعال اجتماعی سوامی Agnivesh تبریک گفت Veena و Riyas محمد در عروسی خود را مورد ستایش قرار داد و تصمیم خود را برای شکستن ساخته مذهبی و کاست موانع. ترویج درون مذهبی و درون کاست ازدواج باید یک اولویت امروز, او در بیانیه ای گفت. "این است که موثر ترین بدان معنی است که ما باید برای ایجاد acasteless جامعه به عنوان موظف شده است با قانون اساسی است. آن را نیز یک واکسن موثر علیه مسمومیت مردم با جمعی نفرت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن