هاکی | Sreedhar Shenoy دور می گذرد

کمی بیش از یک دهه پیش, R. Sreedhar Shenoy اغلب تبدیل شده تا در دفاتر روزنامه با نتایج مدرسه هاکی مسابقات. جانب

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

کمی بیش از یک دهه پیش, R. Sreedhar Shenoy اغلب تبدیل شده تا در دفاتر روزنامه با نتایج مدرسه هاکی مسابقات. جانباز مربی اغلب به نظر می رسد خسته اما همیشه در حال آماده لبخند و درخشش در چشم او. او پرشور در مورد هاکی در سطح توده مردم و رفت و از مدرسه به مدرسه به معرفی ورزش به کودکان است.

Shenoy که تولید بیش از 5000 بازیکنان از جمله المپیک دینش Naik گذشت بعد از یک بیماری کوتاه در اینجا در روز یکشنبه. او 72.

یک مرد نشان می دهد

یک NIS مربی Shenoy عملا یک مرد نشان می دهد برای سال های بسیاری است که آن را به پرورش هاکی در مدارس سطح. او مربی مسابقات سازمان و همچنین مطمئن شوید که بازیکنان جوان عملکرد شناخته شده بودند به بقیه از دولت است. "او مربی من بود اما او یک مربی بزرگ. او همچنین یکی از دلایلی که چرا من اینجا هستم...او آموخت من مربیان Jayakumar و رامش Kolappa," هند دروازه بان P. R. Sreejesh گفت هندو از بنگالور ملی کمپ.

"من دیده ام هرگز او را بدون لبخند او تاثیر مثبت برای من است. او همیشه راهنمای من و زمانی که من در پایین او استفاده می شود به چیزهای مثبت می گویند. در اوایل دهه هفتاد ما تا به حال یک راه سنتی از بازی اما پس از او آمد و او را در همه چیز است. است که چرا ما تماس بگیرید و او را 'Dronacharya کرالا هاکی'."

"اگر در یک زمان تعداد زیادی از مدارس در کرالا تا به حال هاکی, من می خواهم بگویم این مرد مسئول خواهد بود Sreedhar Shenoy تنها. او دیوانه در مورد هاکی کاملا اختصاص داده شده و حتی به عنوان یک کرالا ورزشی شورای مربی او هرگز استفاده می شود به زحمت در مورد زمانبندی و او را معرفی هاکی در بسیاری از مدارس در Ernakulam" گفت: Joseph Paul, وزیر سابق کرالا هاکی انجمن.

"اگر Ernakulam این بسیاری از بازیکنان هاکی او است که عمدتا مسئول برای که. من می خواهم بگویم او ازدواج کرده بود به هاکی."

Shenoy خانواده لود شد با مناسب و معقول کریکت و هاکی روی بازیکنان است. "اما Sreedhar هرگز کریکت, او با بازی هاکی برای Ernakulam منطقه شد و این مربی برای دولت ارشد و میانی تیم های هاکی گفت:" پسر عموی خود را Vasant Shenoy پیشین KHA ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب