Bal Gangadhar Tilak ما آزادی مبارزه هندی: Amit Shah

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: اوت 1 سال 2020 1:35:25 pm صفحه اصلی وزیر آمیت شاه می پ

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: اوت 1 سال 2020 1:35:25 pm
lokmanya tilak, bal gangadhar tilak, tilak death anniversary today, amit shah on lokmanya tilak صفحه اصلی وزیر آمیت شاه می پردازد ادای احترام به بال Gangadhar Tilak در این مراسم در روز شنبه. (توییتر/Amit Shah)

Lokmanya Bal Gangadhar Tilak بود که ساخته شده در هند آزادی مبارزه واقعا هندی, صفحه اصلی, وزیر Amit Shah گفت: در روز شنبه. او افزود که این پیشرفت به آینده نمی توان بدون غرور در گذشته بوده است و Tilak همیشه حمایت از این.

در حالی که پرداختن به مراسم تحلیف جلسه وبینار برگزار شده توسط شورای فرهنگی روابط (ICCR) در Tilak را 100 سالگرد مرگ شاه گفت: "کسانی که مورد مطالعه تاریخچه کنگره آن را می دانم. اگر هر یک ساخته شده استقلال هند مبارزه هندی آن Tilak."

توضیح بیشتر شاه گفت: Tilak عجین آزادی هند مبارزه با اندیشه, تاریخ هند, هندی, غرور و متنوع آن زبان است.

"او به شیپور که سواراج من است نخستزادگی و من آن را. این هیچ عادی حکم. این به ارمغان آورد یک تغییر پارادایم برای آزادی مبارزه است. آن را تبدیل به جنبش های راه اندازی شده توسط کنگره به جنبش مردم" او گفت:.

صفحه اصلی وزیر همچنین گفت که در یک دست Tilak چراغ آزادی, مبارزه و از سوی دیگر او آشفته در برابر گاو کشتار. او مبارزه برای حقوق زنان منتشر Kesari روزنامه و حتی تبدیل شیو Jayanti و Ganpati جشنواره به یک جنبش عمومی شاه گفت.

"اگر کسی در زمان ارزش Shivaji Maharaj به مردم آن Tilak," او گفت:.

وزیر اضافه شده است که اگر کسی خواندن افکار مهاتما گاندی, Veer Savarkar و مادان موهان Bahare آنها متوجه عظیم نفوذ Tilak تا به حال بر روی آنها.

شاه بارها و بارها خواست جوانان را به خواندن در مورد Tilak و کار خود را. "Tilak است که مربوط به امروز به عنوان او 100 سال پیش. من می خواهم بگویم که جوانان به مطالعه Tilak و بسیاری از مشکلات شما حل خواهد شد. از آن خواهد شد به شما آموزش چگونه به خود را با شکوه میراث به آینده" او گفت:, و اضافه کرد که وبینار تا به حال در ارتباط Tilak افکار با دولت Atmanirbhar بهارات برنامه.

نقشه کشی موازی بین Tilak افکار و کسانی که از نارندرا نخست وزیر شاه گفته بود: "Tilak ترویجی برای زبانهای محلی در کنگره ساخته شده است که هر کس صحبت به زبان مادری خود در جلسات خود. امروز ساعت مودی به ارمغان آورده است در زبان سانسکریت و زبان های محلی به دولت و سیاست آموزش و پرورش."

شاه نیز مورد ستایش قرار داد Tilak به عنوان یک جنگجوی صلیبی در برابر نجاست و گفت: در سال 1918 او تا به حال شجاعت نشان داده اند و گفت که او نمی خواهد قبول خدا که تایید و نجاست.

ICCR جمهور Vinay Sahasrabudhe که ساخته مقدماتی اظهارات گفت: "امروز هنگامی که ما صحبت در مورد Atmanirbhar بهارات میراث Tilak انجام شده است رو به جلو. احیای روح ناسیونالیسم اقتصادی به صورت بومی تولید کالا و تلاش برای ادغام اجتماعی از طریق فرهنگ ویژگی های Tilak استراتژی و آنها همچنان مربوطه حتی امروز ما می توانیم خود را 100 سالگرد مرگ در تاریخ 1 اوت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب