برخی از مینه سوتا کسب و کارهای کوچک اجازه Walz می دانم که اگر او گسترش اقامت در خانه سفارش آنها را به سرپیچی از آن

پس مارس 16, بسیاری از مینه سوتا را کوچک خرده فروشی چهره-به-چهره کسب و کار شده اند توقیف به سرعت گسترش مرگبار c

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

پس مارس 16, بسیاری از مینه سوتا را کوچک خرده فروشی چهره-به-چهره کسب و کار شده اند توقیف به سرعت گسترش مرگبار coronavirus. بیکاری در صدر برنامه های کاربردی 650,000 به عنوان تعطیلی باید wreaked ویران کردن اقتصاد کشور و همچنین به عنوان کسب و کار' خط پایین. برخی می گویند stay-at-home منظور مجبور است اولتیماتوم: تعطیل برای خوب یا احتمالا سرپیچی از دستورات دولت و باز برگشت.

"من صحبت کردم به بسیاری از کسب و کارهای کوچک در طول چند روز. . . آنها می ترسند برای باز کردن. آنها می ترسند برای دریافت جریمه. آنها می ترسند آنها را در زندان قرار داده است. آنها ترس آنها از دست دادن مجوز خود را از هزینه های قانونی و به عنوان فرماندار Walz گفت: در واقع درخواست از مردم برای قرار دادن بد Yelp از بررسی در این کسب و کار است که فقط اسفناک" گفت: زده صاحب رایانه Calypso. "صاحبان کسب و کار کوچک نباید ترس برای رفتن به محل کار را صادقانه زندگی می کنند. این ایالات متحده آمریکا است."

این یک روحیه است که به دست آوردن کشش در شهرهای کوچکتر که خشمگین آنچه رخ داد, تماس, فرماندار "خودسرانه" تصمیم گیری بیش از آن کسب و کار می تواند باز کردن و که باید بسته شود. برخی می گویند Walz است که درمان تمام شهرستانها در دولت به عنوان اگر آنها مشابه در جمعیت و ترکیب به عنوان شهرهای دوقلو. Walz می گوید: بازگشایی باید انجام شود در یک راه منظم برای سلامتی از همه است.

وادنایس هیتس نوشته شده در نامه خود به شهردار ارسال به Walz در مارس 6, تشویق او برای باز کردن دولت به کسب و کارهای کوچک.

"تمام دسته ها کسب و کار یکسان و یک اندازه نیست همیشه همه جا," شهردار هایدی Gunderson نوشت: در این نامه است. "اگر فروشگاههای جعبه بزرگ می تواند با خیال راحت مطمئنا یک خیابان اصلی خرده فروش و یا سالن می تواند به عنوان به خوبی. کسانی که صاحبان می دانم که کسب و کار خود بهترین است و باید توانایی گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب را به بهترین تصمیم گیری را برای مشتریان و کارکنان."

این ویروس همه را تحت تاثیر قرار اما سه مینه سوتا 87 شهرستانهای استان است. وجود دارد 12,494 مورد تأیید و 614 مرگ و میر مربوط به کروناویروس در کشور از سه شنبه.

مینیاپولیس و سنت پل را به طور کلی تا به حال بیشتر موارد اما چند کوچک روستایی و غیر مترو شهرستان مانند مارتین استیرنز و اشراف داشته اند نقاط داغ شعله ور شده است. در واقع Worthington را اشراف شهرستان تا به حال بیشتر موارد تایید شده از St. Paul, Ramsey County است.

دیگر شهرستانها اشاره به برنامه های خود را بدون نشان دادن دست خود را فقط رتبهدهی نشده است.

"سیل دروازه باز" توییتی Lakeville عضو شورای شهر لوقا Hellier on May 11. "چندین شهر در حال برنامه ریزی قطعنامه در دوباره باز خواهد شد که رای دادند در این هفته است. در ارتباط باشید برای بیشتر است."

او به جزئیات اما افزود: "آنچه اتفاق می افتد با فرماندار را تعیین چه نوع از قطعنامه و من در حال حاضر به ما در شورا برای بحث ما در جلسه بعدی."

یکی دیگر از تظاهرات برنامه ریزی شده روز پنج شنبه در فرمانداری اقامت برای تحت فشار قرار دادن Walz برای باز کردن دولت است.

"خودی به ما می گوید که او نمی خواهد از بین بردن پناهگاه در محل سفارش در مارس 18," سازمان دهندگان "بازگشایی مینه سوتا" نوشت: در Facebook رویداد. "اگر ما به عقب راندن این منظور خواهد شد در ماه."

باید Walz گسترش بسته شدن شهرستانها که انتخاب می کنید به بی اعتنایی به آن را در حال گرفتن یک خطر است.

با توجه به Walz های اخیر اجرایی سفارش "هر صاحب کسب و کار مدیر یا سرپرست که نیاز به یا را تشویق می کند هر یک از کارکنان و پیمانکاران و فروشندگان داوطلبان و یا کارورزان به نقض این حکم اجرایی از گناه ناخالص بزه و پس از محکومیت باید جریمه نقدی به بیش از $3,000 یا حبس از یک سال بیشتر نیست. در علاوه بر این به کسانی که مجازات های کیفری, دادستان عمومی و همچنین شهر و شهرستان وکلای ممکن است به دنبال هر گونه عمران امداد از جمله مجازات مدنی تا $25,000 در هر رخداد از کسب و کار و امداد رسانی تاکیدی."

در مارس 5 کنفرانس مطبوعاتی Walz گفت که او ترجیح می دهم به استفاده از منابع پلیس برای اجرای مجازات. او هشدار داد, بلکه, است که ممکن است واکنش ضعیف به کسب و کار است که بی توجهی دولت هدایت.

"من خواهد بود کمی عصبی اگر کسی نیست گوش دادن به وزارت بهداشت و نه گوش دادن به دیگران و تصمیم گیری برای انجام خود," او گفت:. "Yelp از راه ساخت این نوع از چیزهایی که می آیند."

برخی از شهرستانها دریغ رسما اعلام حمایت از کسب و کار باز کردن در حالی که اقامت در خانه سفارش در محل است چرا که آنها مطمئن نیستید اگر بیمه خود را خواهد آنها را پوشش باید شیوع رخ می دهد و از آنها شکایت کرد.

لیگ مینه سوتا شهرستانها بیمه اعتماد نمی توانیم قول می دهم که اتفاق نمی افتد.

"ما هرگز در برخورد با هر چیزی شبیه به این. ما هیچ سابقه به نگاه" گفت: پاتریشیا Beety لیگ مشاور عمومی. "این امر می تواند یک مورد به مورد و بر اساس. ما را به نگاه در همه شرایط مانند ما با هر گونه پوشش و یا ادعا می کنند."

در فارمینگتون زده به حمایت از حداقل یک عضو شورای شهر, جاشوا Hoyt و دولت خود را نماینده پت دی استفانو, R-فارمینگتون.

"من ایستاده با تیم زده و تمام فارمینگتون صاحبان کسب و کار که تصمیم به مسئولانه باز" دی استفانو ارسال شده در دوشنبه. "سفارشات توسط فرماندار Tim Walz به تصمیم می گیرید که کسب و کار بسته شده اند دلخواه در طبیعت است."

Hoyt با حضور در مجمع داد و حمایت خود را.

"من به حمایت همه ما از کسب و کار و صاحبان آنها را در ساخت هر چه تصمیمات لازم برای امرار معاش خود و خانواده و آینده کسب و کار خود را," او گفت:. "ما قصد داریم به غیر روحانی کردن و رفتن بی سر و صدا و در سکوت در شب. ما مبارزه است. Dammit ما در حال مبارزه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب