راجستان بحران زندگی می کنند به روز رسانی: دیوان عالی کشور به شنیدن سخنران درخواست امروز

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: فایل عکس راجستان وزیر Ashok Gehlot و معاون سابق سانتی متر Sachin خلبان

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
Rajasthan crisis, Rajastan speaker's plea, Sachin Pilot, Supreme Court, SC hearing on Rajasthan speaker plea, Ashok Gehlot, Rajasthan Congress, Rajasthan news, India news, Indian express راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: فایل عکس راجستان وزیر Ashok Gehlot و معاون سابق سانتی متر Sachin خلبان پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی در جیپور. (اکسپرس عکس توسط Rohit جین Paras/فایل)

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: راجستان مجمع سخنران C P Joshi نقل مکان کرد و دیوان عالی کشور روز چهارشنبه یک روز پس از دولت بالا دادگاه خواست او را به تسلیم اقدام در رد صلاحیت اعلامیه های صادر شده برای معاون سابق وزیر Sachin خلبان و 18 MLAs تا جولای 24.

در درخواست خود را Joshi به دنبال باقی ماندن در دادگاه جهتو گفت: آن را "غیر قانونی منحرف و در تخلف از قدرت بلندگو در قانون اساسی". یک نیمکت از قضات آرون Mishra, B R Gavai و کریشنا Murari خواهد شنیدن این موضوع در روز پنج شنبه.

زبان به بیان Joshi گفت: در حالی که او نمی خواست یک رویارویی با قوه قضائیه, قانون روشن است که دادگاه نمی تواند مداخله قبل از سخنران تصمیم می گیرد در رد صلاحیت.

اعطای تسکین موقت به خلبان و MLAs های راجستان دادگاه عالی روز سه شنبه معوق خود را در دادخواست خود را به چالش کشیدن رد صلاحیت اعلامیه تا جولای 24. همچنین خواسته سخنران به گسترش دوره با توجه به شورشی MLAs برای پاسخ به او توجه کنید تا پس از آن. سخنران بعد از توافق به تسلیم هر گونه اقدام "تا شب از ماه جولای 24".

rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan government floor test, rajasthan floor test news, rajasthan government supreme court

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: این جیپور نیمکت از راجستان دادگاه عالی. (اکسپرس عکس توسط Rohit جین Paras/فایل)

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی:

شورشی کنگره MLA از تدبهیم در کرولی, Prithviraj مینا خواسته اند راجستان دادگاه عالی که اتحادیه های کارگری دولت ساخته شود یک حزب در این موضوع شنیده بودن توسط دادگاه مورد توجه ارسال توسط مجمع سخنران CP Joshi به 19 شورشی MLAs به رهبری معاون سابق سانتی متر Sachin خلبان.

در یک impleadment نرم افزار, مینا, است دعا کرد که اتحادیه های کارگری دولت ساخته شود یک حزب از طریق وزیر وزارت قانون و عدالت (Dept. از امور حقوقی) "به نفع عدالت و قانون است."

مینا گفته است که با راه همراه با دادخواست, دادخواهان – 19 MLAs – به چالش کشیده اند به قانون اساسی اعتبار بند 2 (1) (a) از برنامه ده قانون اساسی هند است.

در ضمن Gehlot نوشته است نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی گفت که تلاش می شود که ساخته شده برای بی ثبات یک دولت منتخب دموکراتیک "است که ناخالص توهین به فرمان مردم و باز نقض ارزش های قانون اساسی".

در دیگر اخبار مرتبط Sachin خلبان در خدمت حقوقی به کنگره MLA Girraj سینگ و به دنبال عذرخواهی نوشته شده است پس از دوم ادعا شده که خلبان بود به او پیشنهاد کرور روپیه به سوئیچ بیش به BJP.

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی در جولای 20, سینگ, MLA از باری در Dholpur حال ادعا کرد که او ارائه شد Rs 35 کرور توسط خلبان به سوئیچ به BJP. ساعت بعد خلبان تا به حال با صدور بیانیه — اولین بیانیه نوشته شده است از آنجا که بحران آغاز شد -- گفت: "من غمگین اما تعجب نمی تواند در پایان دریافت چنین بی پایه و اساس و مضطرب بودن اتهامات وارد علیه من. این است که انجام می شود تنها به بدگویی و برای خفه کردن نگرانی های مشروع است که من تا به حال مطرح شده علیه حزب رهبری از دولت به عنوان یک عضو و MLA از, INC."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب