ببری تخریب: BJP رهبر Vinay Katiyar پنج دیگران به نظر می رسد قبل از اینکه نوبت به دادگاه

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:38:40 pm BJP رهبر Vinay Katiyar BJP رهبر Vinay

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:38:40 pm
Babri masjid demolition case, what is the Babri masjid demolition case, Babri masjid demolition case trial, advani uma bharti murali manohar joshiuu Babri masjid demolition case, Babri masjid title suit, Ayodhya Ram mandir, ram temple in ayodhya, express explained, indian express BJP رهبر Vinay Katiyar

BJP رهبر Vinay Katiyar سابق MP Ram, Vilas Vedanti و چهار نفر دیگر متهم به نظر می رسد قبل از ویژه نوبت دادگاه در ببری تخریب مورد در اینجا در روز پنج شنبه. دادگاه اما ثبت این بیانیه تنها Vijay بهادر سینگ برای می خواهید از زمان و از بقیه به نظر می رسد قبل از آن در روز جمعه است. دیگران که به نظر می رسد قبل از دادگاه بودند Pawan Pandey, Santosh Dubey و گاندی Yadav.

ویژه قاضی S K Yadav همچنین کارگردانی آنها را برای ارائه در نوشتن دفاع شواهد اگر هر کدام پس از ضبط از بیانیه خود را. سی و دو نفر از جمله سابق تا وزیر Kalyan سینگ معاون سابق نخست وزیر L K Advani, Murli منهر Joshi, Uma Bharti, Vinay Katiyar, Sadhvi Rithambara و Sakshi Maharaj هستند رو به دادگاه در این مورد.

L K Advani, M, M جوشی و اوما Bharti شده اند معاف از ظاهر شخصی تا سفارشات بیشتر.

این مرحله از دادگاه نیز به معنای توضیح به متهم و شواهد جمع آوری شده در برابر آنها با تعقیب آژانس مرکزی دفتر تحقیقات.

این ببری مسجد تخریب شد و در دسامبر سال 1992 توسط "karsevaks" که ادعا کرد که این مسجد در ایودیا ساخته شده بود در سایت باستانی رم معبد. دادستان در حال پیچیده بررسی آن توسط شاهدان مارس 6 و دادگاه خواسته برخی از متهم به نظر می رسد قبل از آن در مارس 24 برای ضبط اظهارات خود را در بخش 313 از CrPC. اما رسیدگی نمی گیرد به عنوان دادگاه در لکنو بسته با توجه به کروناویروس بحران است.

هنگامی که این اقدامات از سر گرفت در مارس 18, دفاع مشاور نقل مکان کرد و یک برنامه به احضار سه شهود دادستان به منظور متقابل آنها را بررسی. این اجازه داده شد. در آوریل 19, 2017, دیوان عالی کشور بود و به دستور قاضی ویژه ای برای انجام یک روز-به-روز محاکمه انعقاد آن در دو سال است.

خواستار تخریب اختلاف ساختار جرم آن را تکان داد "سکولار پارچه قانون اساسی" آن مجاز بانک مرکزی درخواست در مرمت جنایی توطئه اتهام VIP متهم کرده است. دادگاه تا به حال نامیده اللهبد بالا دادگاه فوریه 12, 2001 حکم انداختن توطئه اتهام Advani و دیگران به عنوان "اشتباه".

در 8 مه این سال به بالا دادگاه تعیین مهلت جدید برای ویژه قاضی درخواست او را به ارائه حکم توسط اوت 31. قبل از 2017 حکم دادگاه راس وجود دارد که دو مجموعه از موارد مربوط به تخریب رفتن در لکنو و Raebareli.

اولین مورد مربوط به unnamed "karsevaks" اقدام در لکنو دادگاه و دوم مجموعه ای از موارد مربوط به هشت VIPs بود که شنیده می شود در یک Raebareli. موارد شد و سپس clubbed.

در سال گذشته یکی دیگر از مشخصه عالی حل و فصل اختلاف زمین بر روی سایت که در آن مسجد ایستاده بود. SC اجازه ساخت و ساز از یک رم معبد در سایت ها و دستور تخصیص جداگانه طرح در ایودیا برای ساخت مسجد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن