خطوط هوایی داخلی ممکن است نیاز تومان 3-3.5 میلیارد بودجه در میان تقاضای سفر قطعیت: CAPA

توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 1:48:08 pm زمانی که خدمات داخلی از سر گرفته شرکت ها

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 1:48:08 pm
sahnewal domestic airport, sahnewal flights, ludhiana to delhi flights, delhi ludhiana flights, ludhiana aiport, domestic flights ludhiana, زمانی که خدمات داخلی از سر گرفته شرکت های هواپیمایی اجازه داده شد به کار تنها یک سوم از مجموع آنها در هر روز ظرفیت. (منبع: گتی/Thinkstock)

خطوط هوایی داخلی به استثنای نیلی ممکن است نیاز به کمک های مالی مورد نیاز به لحن تومان 3-3.5 میلیارد دلار با تقاضای سفر و به احتمال زیاد به رام تا سپتامبر سه ماهه و بدون اطمینان از احیای نیمه دوم حمل و نقل هوایی مشاوره کلاه گفت: در گزارش روز جمعه.

مرکز آسیا و اقیانوسیه حمل و نقل هوایی (CAPA) تا به حال در اواخر مارس گفت که هواپیمایی هند به استثنای نیلی نیاز به جمع آوری حداقل 2.5 میلیارد دلار برای زنده ماندن موقت پایه این عملیات با توجه به مستند های اعمال شده شامل COVID-19 گسترش یافته است.

حاکی از این است که تقاضا مربوط به خطرات بسیار بالاتر از آن تخمین های اولیه, CAPA گفت: چشم انداز باقی مانده است "نرم" به عنوان اخیر ترافیک (پس از از سرگیری خدمات داخلی از مارس 25) عمدتا شامل آن دسته از مسافران که در گیر این "اشتباه" جایی در زمان تحمیل مستند در 25 مارس و آغاز بازگشت به صفحه اصلی پایگاه خود را.

"ما قبلا بودجه برآورد ثابت محافظه کار خواهد بود. تجدید نظر مورد نیاز در حال حاضر به احتمال زیاد در محدوده دلار 3-3.5 میلیارد دلار" کلاه گفت: در گزارش.

در مورد نیاز صندوق برای نیلی که آن را قبلا اندازه گیری نمی, CAPA گفت: "نیلی است به احتمال زیاد به افزایش دلار 400-650 میلیون monetising آن هواپیما و موتور دارایی."

برآورد آوریل-ژوئن زیان هواپیمایی هند در حدود دلار 1.50-1.75 میلیارد دلار از آن گفت که اگر چه برخی از اعتدال در ضرر و زیان است و به احتمال زیاد با توجه به چشم پوشی و deferrals اجاره اجاره و تکمیلی اجاره, حقوق و دستمزد کاهش و کارکنان در حال ارسال در مرخصی بدون حقوق.

بر اساس این گزارش ترافیک داخلی برآورد شده است رسیده اند تنها حدود 2.5 میلیون مسافر در مقایسه با 34 میلیون دلار برای مدت مشابه سال گذشته در حالی که برنامه ریزی شده بین المللی عملیات باقی مانده پایه برای کل آوریل-ژوئن سه ماهه مالی.

داخلی پرواز مسافر خدمات دوباره از 25 مه پس از دو ماه وقفه به دلیل مستند در پی بیماری همه گیر کوروناویروس. این عملیات بین المللی همچنان به حالت تعلیق از تاریخ 22 مارس به دلایل مشابه. دولت در روز جمعه تمدید تعلیق برنامه ریزی پروازهای بین المللی تا 30 جولای. با این حال گفت که برخی بین المللی برنامه ریزی مسیرهای مجاز ممکن در یک مورد-به-مورد.

CAPA گفت که از سرگیری سفرهای هوایی در مسیرهای داخلی تقاضا شده است ضعیف تر از انتظار می رود با صنعت دستیابی به یک مسافر ضریب بار حدود 55 درصد در Q1 FY21 و در حالی که محدود به 30 درصد ظرفیت است.

زمانی که خدمات داخلی از سر گرفته شرکت های هواپیمایی اجازه داده شد به کار تنها یک سوم از مجموع آنها در هر روز ظرفیت.

'اختیاری سفر محدود شده است و به عنوان منعکس شده در این واقعیت است که بیش از 90 درصد از رزرو شده اند و برای یک, راه سفر در مقایسه با 40 درصد قبل از COVID-19" این گزارش اعلام کرد.

مقید کردن تقاضا برای ترافیک ثابت کرده است که کمتر از حد انتظار تا حد زیادی به دلیل متناقض و گیج کننده دولت عاقلانه قرنطینه مورد نیاز است که باید به طور منظم تغییر در این گزارش گفت:, و اضافه کرد که با تعداد روزانه جدید COVID-19 نفر در هند شتاب مصرف کننده اعتماد به نفس تضعیف شده است.

ترافیک در مترو بوده است نهفته بیشتر به طور قابل توجهی نسبت به غیر مترو, ترافیک, در درجه اول به دلیل مترو دیده می شود بزرگترین شیوع این بیماری محسوب می شوند در معرض خطر بالاتر گفت: گزارش.

همچنین گفت که به طور موقت کلاه airfares شد تأثیر تقاضا و اگر سقف همچنان فراتر از اوت 24, آن ممکن است بیشتر آمار در سه ماهه دوم به عنوان تقاضا از لحاظ تاریخی ضعیف در طول این دوره است.

"در ادامه با کنترل قیمت فراتر از ماه اوت خواهد بود یک اشتباه استراتژیک توسط تنظیم کننده است که می تواند آسیب بیشتر خطوط هوایی', مالی" CAPA گفت.

دولت تا به حال طبقه بندی تمام مسیرهای داخلی به بخش (گروههای A تا G) بر اساس مدت پرواز و بر این اساس ثابت فارس با Rs 2,500 در پایین ترین گروه و 18,500 تومان در بالاترین گروه برای یک دوره سه ماه شروع مه 25 در آن بیت به بررسی هر دو شیب دار پیاده روی در صورت تقاضای بالا و و درنده قیمت گذاری در صورت کم بودن تقاضا توسط شرکت های هواپیمایی داخلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن